[Feature]: GMail er ikke så god til 'Nyt svar i [Trådtitle]' mails

Dette emne har 2 svar fra 1 deltager, og blev senest opdateret for 33m siden af Festival_H.

10/09/2026 kl. 09:42

Problemet i dag: Når der kommer nyt i en tråd man følger og man får tilsendt en mail, så er det som om der ikke er nok forskel i disse mails til at, i hvert fald, GMail vil vise indholdet. Den kollapser dem bare.

Mit forslag: At der indsættes nok 'forskellig' tekst til at Gmail opfatter mailen som en ny mail med rigtigt indhold, så den ikke kollapser dem.

Hvem gavner det: Alle dem som bruger GMail

Jeg er med på at dette kan være en ting ved kun GMail og måske endda kun min GMail. Og det er jo ikke fordi jeg ikke bare kan expande dem og trykke på den. Det kunne være være fedt hvis den ikke kollapsede dem.

Så måske en dato/tid i mailen er nok og/eller brugernavn på den som har lavet den nye post er nok. Jeg kan ikke sige hvad en løsning kunne være.

10/09/2026 kl. 09:42#0

Problemet i dag: Når der kommer nyt i en tråd man følger og man får tilsendt en mail, så er det som om der ikke er nok forskel i disse mails til at, i hvert fald, GMail vil vise indholdet. Den kollapser dem bare.

Mit forslag: At der indsættes nok 'forskellig' tekst til at Gmail opfatter mailen som en ny mail med rigtigt indhold, så den ikke kollapser dem.

Hvem gavner det: Alle dem som bruger GMail

Jeg er med på at dette kan være en ting ved kun GMail og måske endda kun min GMail. Og det er jo ikke fordi jeg ikke bare kan expande dem og trykke på den. Det kunne være være fedt hvis den ikke kollapsede dem.

Så måske en dato/tid i mailen er nok og/eller brugernavn på den som har lavet den nye post er nok. Jeg kan ikke sige hvad en løsning kunne være.

10/09/2026 kl. 09:44

Eksempel på mobi

IMG_9050.png

Dette svar blev ændret 33m siden af Festival_H.

10/09/2026 kl. 09:44#1

Eksempel på mobi

IMG_9050.png

Dette svar blev ændret 33m siden af Festival_H.

10/09/2026 kl. 09:46

Og her på PC.

GMail-PC.png

10/09/2026 kl. 09:46#2

Og her på PC.

GMail-PC.png

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.