hvis man har brug for en trailer
Er lige begyndt hvis man vil finde ud af hvad der sker med rick og michonne. Første ep var ok decent 🙂 Selvf samme kvalitet som alt andet twd
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
hvis man har brug for en trailer
Er lige begyndt hvis man vil finde ud af hvad der sker med rick og michonne. Første ep var ok decent 🙂 Selvf samme kvalitet som alt andet twd
Hvis du mener VPN er ulovligt så vil jeg godt bede om et link ?Kenkari skrev (#2):
Husk nu. Den kan ikke ses lovligt i danmark, så ingen diskussion om hvor man kan se den 🙂
Tommelfinger regel. Så længe du ikke betaler for at se en tvserie eller film, er der er god grund til at forvente du omgår rettighederne for at se den pågældende serie eller film, og det er ikke tilladt. 🙂Ghidora skrev (#3):
Hvis du mener VPN er ulovligt så vil jeg godt bede om et link ?
oh wow.. jeg har tænkt over at gøre det men er også bange for jeg vil gå død i det. Er det så kun TWD eller også de andre spinoff/whatever serier? Fear høre jo stortset med.JesperBlomkaal skrev (#5):
Glæder mig! Er i gang med at se TWD fra start igen... Negan har været og hilst med Lucille.
Dette svar blev ændret 2 år siden af JesperBlomkaal.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.