Hvinene bil dæk på grus/jord.
Den hovne skurk der lige skal fortælle sin livshistorie til helten, så helten får en chance for at slå ham ihjel.
Folk der går ild i, der dør efter 3 sekunder.
Folk der blive skudt og dør i samme sekund de bliver ramt.
Hvinene bil dæk på grus/jord.
Den hovne skurk der lige skal fortælle sin livshistorie til helten, så helten får en chance for at slå ham ihjel.
Folk der går ild i, der dør efter 3 sekunder.
Folk der blive skudt og dør i samme sekund de bliver ramt.
Når en 'sej' karakter skal præsenteres og de spiser et æble med en kniv ?
StultusX2 skrev (#38):
Ah-hvad? Hvorfor i al verden skulle man give stød hvis der er puls og hjertet slår?
Det der vil jeg gerne have links til, for så har jeg da sat folk i unødig livsfare!
#36 Huh, gør jeg sgu på nærmest alt irl 😀
Fordi hjertet slår "forkert".
https://medium.com/medical-myths-and-models/can-you-shock-a-heart-that-has-flatlined-d156a12a898c
#34 "Der sker sjælndent ting i filmene, som ikke har noget med historien at gøre. fx. ringer telefonen ikke imens de har en vigtig samtale. Folk bliver KUN introduceret i filmen, hvis det har en årsag senere. Fx naboen låner en skruetrækker i starten – så ved vi at vi nok ser naboen igen senere. Men ellers ikke. Og folk skal stort set aldrig skide."
Er du klar over, hvor lange film ville blive, hvis der lige pludselig også skulle ske en masse ligegyldige ting? Det bliver et "pænt nej tak" herfra.:)
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.