#12 Tak. Det ser ret voldsomt ud må jeg indrømme.
Mht 'Netflix' så erindre jeg ikke, at det logo vises under afspilning. Kan du selv forklare hvordan det er kommet på? Går ikke ud fra, at TV'et ofte er efterladt på en menu side - men på den anden side hvis nogen pauser noget, og går fra TV'et og glemmer alt om det - så måske?
Er der nogle af de andre artefakter som du kan genkende? Det er mest for min egen nysgerrighed. De 3 'skjold' virker meget tydelige, ligesom den store firkant. Et TV'et brug til konsol eller PC spil? Og har nogle titler været meget populære?
Personligt har jeg sat timeouts på mit TV, så det slukker efter 2 timer hvis ingen røre ved fjernbetjeningen. Samtidig går TV'et i gang med 'fyrværkeri' screensaveren hvis det står på en menu i mere end få minutter eller kun afspiller lyd. På mit Apple TV er det vist nede på 10 eller 15 minutter. Dels pga burn-in og dels fordi et 65" OLED faktisk sluger en del strøm. Det kan du ikke bruge nu, men overvej det til det nye TV. Slå alt den slags til.
Jeg har selv et LG OLED fra 2016, og har ikke antydningen af burn in. Det er det eneste TV vi har, så det er blevet brugt en del.