Black Friday
Jeg er ved at kigge på green screen, noget lys og en tripod til min telefon.
#19 Elgiganten. Der er stadig 100+ på lager online af dem alle, så de har nok et overskudslager, der skal tømmes ud.:)
Godt tilbud. Der er nu handlet ind. Tak!
#21 Det var så lidt.:) Og ja, vildt billigt! Hvilke snuppede du?
Jeg har lige bestilt for over 4000kr... Et par spil (Cowabunga Collection og Death's Door: Ultimate Edition), en pull-up green screen, DJI OM 4 SE gimbal til telefon, 4 (billige) lamper til green screen/foto/video, en 3x3m sort fotobaggrund, en lilla Princess Peach t-shirt til min datter, noget træningsgrej og 2 års Fotor Pro. R.I.P. til min pung! Forhåbentlig ligger der en masse penge under træet til jul.:D
Puha. Så har jeg det lidt bedre med at blæse 60 kr. på Call of Cthuluh: Dark Corners of the Earth, Crusader: No Remorse, Dungeon Keeper Gold, Dungeon Keeper 2, Magic Carpet Plus inde på GOG.
Grail Edition af Heroes of Might & Magic 3 brætspillet tæller naturligvis ikke.
Har I set et godt tilbud på et trådløst headset til PC? Ikke noget super fancy, bare lækkert til prisen.
Indtil videre er det blevet til en ny (brugt) skærm.
aff3 skrev (#28):
Har I set et godt tilbud på et trådløst headset til PC? Ikke noget super fancy, bare lækkert til prisen.
Indtil videre er det blevet til en ny (brugt) skærm.
Jeg har et par Corsair HS70 Pro Wireless til salg, hvis det er noget. De er som nye.
Snuppede to par Wharfedale Linton 85th Heritage (m/ stander) højtalere.
https://www.wharfedale.co.uk/wp-content/uploads/2021/09/LINTON-Heritage-Mahogany-5.png
Dette svar blev ændret 3 år siden af LiberNull.
#30 det er sku nogle lækre højttalere.
Og til fornuftig pris imo 7500 kr pr. sæt inkl. stands.
Derfor jeg snuppede et ekstra par til gaming/hobby rummet.
Har svunget medisterpølsen og købt en cykel hometrainer + body så den passer til min racercykel. Alt i alt ca. 8600kr. https://boerkopcykler.dk/tacx-neo-2t-bundle-inkl-neo-plates-og-matte?gclid=CjwKCAiApvebBhAvEiwAe7mHSHCwHSEjGrDluElxSxw0GVxsAqclr52VHULjY8ZKlR3nGXBWDPwYBxoCk00QAvD\_BwE
Og oven i det en ventilator til 839 kr så det bliver rart at skulle skal sidde og svede.
https://www.kitchenlivingdining.com/dk/bolig-og-indretning/husholdning/indeklima-og-ventilation/duux-whisper-gulvvifte-23541.html?utm\_source=pricerunner&utm\_medium=cpc&utm\_campaign=pricerunner&tduid=d27195d93817452fc962892b4ba8fc48#
Skal også have fornyet mit Playstation Essential abonnement for de næste 12 måneder. 337,50 kr
jeg ville egentlig vente...
men jeg kunne ikke stå for (næsten) halv pris på 2 x 32" skærme
de er ikke super highend, men de er vel på niveau med det jeg har - bare med 165 hz (istedet for 60) og de er større.
1980 kr per skærm, sat ned fra næsten 4000. jeg håber jeg modtager dem i næste uge 🙂
(nogle samsung G5 32" something something, med IPS paneler - dog kun 1440p, men jeg har ikke GPU power nok til noget vildere alligevel)
#33- Har heller ikke nogen kone, så jeg købte et anlæg til 40000 kr for nogle år tilbage 😉
Nøjes med en til ca. 15k (kun stereo) plus den jeg har stuen til 13k (fik den til 9k sidste år til black friday).
Begge par af mine gamle Klipsch højtalere var dyrere end de nye (og bedre til film)… men lyden i de Wharfedale er ren vintage UK lyd *mums* når der kommer til musik.