Om 20 timer cirka lander den første Teaser trailer til Grand Theft Auto 6.
Glæder mig ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Dette svar blev ændret 2 år siden af LyhneInc.
FUCK! You're OLD! ^♥ Ripley fra Alien³ - Deadpool gør dét dog smukt!LyhneInc skrev (#2):
Jeg kan heller ikke vente, sidste gang jeg har glædet mig så meget til et spil var The Witcher 3 og til dels Cyberpunk 2077/RDR2.
..betyder...hvad!? Mere ONLINE happiness (FÅRK Jer! Joy-single-stik-players)LyhneInc skrev (#5):
Det ser vanvittigt ud, shit.
Den er lige her !
Kommer 2025 🙁
De har en solid forretningsmodel. Spillet er så hyped at folk køber en consol alene for det spil, så går der et år, så køber folk spillet igen til fuld pris på pc for at nyde det igen med lidt mere visuelt lir. Har selv været der et par gange 😛Elocon skrev (#10):
#8- ja de skal jo som sædvanlig lige malke konsol ejerne for penge først.
Dette svar blev ændret 2 år siden af Ghidora.
Jeg har også købt en Playstation 3, Playstation 4 og Xbox X for henholdvist GTA5 og RDR2. Og så selvfølgelig til PC. De er ikke dumme Rockstar 😛SovseOrglet skrev (#15):
De har en solid forretningsmodel. Spillet er så hyped at folk køber en consol alene for det spil, så går der et år, så køber folk spillet igen til fuld pris på pc for at nyde det igen med lidt mere visuelt lir. Har selv været der et par gange 😛
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.