Bytte bytte bytte... smid dit Metal

27/02/2021 kl. 20:20 #100

Fra samme show, bare 100 gange bedre 😀

"Help me, Premature Ejaculation Man!" Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"
27/02/2021 kl. 20:30 #101

Og engang for mange år siden da Michael Amott lavede fed tråd 😉

The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
28/02/2021 kl. 07:59 #102

Lidt dansk punk/black metal

The multiplication of our kind borders on the obscene; the duty to love them, on the preposterous.
02/03/2021 kl. 07:42 #103
02/03/2021 kl. 09:18 #104

ElSenator skrev (#3):

Så smider jeg en mellemting:

https://www.youtube.com/watch?v=uKsjhDC7LLQ

Vektor! Det er old-school thrash med et twist, men altså helt nyt.

What the... Jeg troede Vektor var lagt i graven! Det er tydeligvis med en ny vokalist, siden det jo netop var den gamle der gjorde at Vektor blev lagt på is i flere år. Glædeligt genhør, må jeg sige 🙂 Deres Terminal Redux plade er genial!

Jeremias fra Dailyrush.dk
02/03/2021 kl. 09:21 #105

Disse bands bliver spillet konstant her:

Dette svar blev ændret 5 år siden af Kvalptran.

Jeremias fra Dailyrush.dk
02/03/2021 kl. 18:42 #106

Lidt svensk melodisk black når det er bedst.

02/03/2021 kl. 18:47 #107

LiberNull skrev (#106):

Lidt svensk melodisk black når det er bedst.

Er det ikke lidt selvmodsigende 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
02/03/2021 kl. 18:59 #108

Melodiske elementer har en del black metal begyndelsen. Det varierer fra land til land.
Og især Svenskerne er eksperter i at bringe melodi ind i musik, som måske startede uden den vilde fokus på melodi... de gjorde de både med døds metal og black metal.

03/03/2021 kl. 17:04 #109

#98#99

Dem fik jeg en god lur på bakken til Hell sidste gang de var der

havde jeg glædet mig til sidste år

Dette svar blev ændret 5 år siden af philo.

Make Them Or Take Them ¥ $ € £
03/03/2021 kl. 17:44 #110
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
03/03/2021 kl. 19:50 #111

Kenkari skrev (#110):

https://www.youtube.com/watch?v=Ow\_qI\_F2ZJI

Der har vi definitionen af det jeg kalder Soccermom Metal. Og er nødt til spørge... hvad det med BMTH(og lignende) som du godt kan lide?

For personligt kan jeg ikke høre om det der er, metal med pop omkvæd eller pop med lidt distorted guitar og lidt skrig.

03/03/2021 kl. 19:56 #112

LiberNull skrev (#111):

Der har vi definitionen af det jeg kalder Soccermom Metal. Og er nødt til spørge… hvad det med BMTH(og lignende) som du godt kan lide?

For personligt kan jeg ikke høre om det der er, metal med pop omkvæd eller pop med lidt distorted guitar og lidt skrig.

Det er heller ikke alt i den genre jeg kan lide, men en gang i mellem passer det lige ind. Jeg er mere til den melodiske metalverden. Der må gerne være noget melodi og tekst jeg kan følge, ikke bare growl, død og helvede 🙂

05/03/2021 kl. 09:50 #113
05/03/2021 kl. 13:15 #114
05/03/2021 kl. 19:33 #115

Fejre lige det er fredag med det her

Make Them Or Take Them ¥ $ € £
05/03/2021 kl. 19:42 #116

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om følgende.....

Så hellere noget af det her:

10/03/2021 kl. 20:56 #117
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Sessionen blev sat på pause af serveren.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.