Eftermiddag 🙂
Nå, hvem skal med? Hvad skal I se? Hvad skal I opleve?
Vil du være frivillig? Skriv til mig 🙂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg synes faktisk programmet er fedt i år. Der er ikke nogle af de her dumme dinosaurbands i år. Det eneste der irriterer mig er alle de solister. Hvorfor skal det nu være en ting?Mikaa skrev (#4):
Men, indrømmet, jeg er ikke oppe at ringe over programmet i år..
Slaughter to Prevail og Shadow of Intent. Så har du Deathcore så det gør nogetsittingduck_m skrev (#6):
og så tror jeg at jeg skal rundt og se om der er noget interessant metal core/death core på programmet
Jeg har også Brand of Sacrifice og Make them Suffer på min liste. Det er også Death/Metal-coresittingduck_m skrev (#8):
Slaughter to prevail hsr jeg på min liste så de skal høres. Det andet band skal undersøges?
God pointe, specielt solist-delen. Det har du egentlig ret i. Det synes jeg generelt er et skridt i den rigtige retning for programmet. Jeg vil MEGET hellere afsted til et program som i år, end til endnu en festival hvor [Indsæt dinosaurband her, aka Metallica eller Guns N' Roses] tiltrækker halvdelen af Danmark til Refshaleøen, når jeg tænker mig lidt mere om. For helved altså. Jeg må hellere lige tale med konen om ikke hun kan klemme ballerne sammen.. Bogstavelig talt 😀Kenkari skrev (#5):
Men, indrømmet, jeg er ikke oppe at ringe over programmet i år..
Jeg synes faktisk programmet er fedt i år. Der er ikke nogle af de her dumme dinosaurbands i år. Det eneste der irriterer mig er alle de solister. Hvorfor skal det nu være en ting?
Hvornår er hun sat til?Mikaa skrev (#10):
For helved altså. Jeg må hellere lige tale med konen om ikke hun kan klemme ballerne sammen.. Bogstavelig talt
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.