Har været helt væk de sidste mange dage, fordi jeg er blevet grebet af betaen. Hold da op dagene forsvinder bare når man sætter sig foran pcen og starter det spil. Satme lang tid siden jeg har oplevet det 😀
Man skal tænke lidt mere strategisk over sine kampe, og det er lidt mere udfordrende, men det er ikke noget jeg vil fravælge et helt spil på.
Mit 2080 MSI kører det ganske udmærket. Jeg ved Amazon har lavet nogen patches de sidste par dage, og jeg har hørt flere ingame sige, at deres performance er blevet bedre efter dem. Har de hjulpet dig også?
Det er slet ikke min oplevelse.
Tak og i lige måde 🙂
#77-79
Life specs er vilde. Jeg tror ikke der kommer til at mangle healers i dette spil 😀
Der er ikke tvungen pvp på, som i preview (første beta). Det har de fjernet, så man nu skal melde sig klar til pvp ved at trykke "u".
Jeg har ikke umiddelbart set nogen steder endnu med noget tvungen pvp, men er også kun i midt 30erne i levels, og har slet ikke været nordpå i mappet endnu.
Der er behov for alle type spillere i det her spil som jeg ser det. Fordi et kompagni kommer ikke ret langt uden dedikeret crafters/gatheres, medmindre de køber alle mats, og held og lykke med det 🙂
Der er pve expeditions også, så dem kan pve folk sagtens grinde for at få udstyr m.v., som så kan sælges på markedet.
For at tage et territory så kræver det 100.000 gold, så for at komme nogen steder i det her spil, så tror jeg nøglen bliver at organisere sig i et kompagni. Når man får et territory, så kan man så efterfølgende blive angrebet i sieges af de andre factions, men kampene her er max 50v50. Og kompagni størrelse er blevet buffed til 100 players. Så man kan sagtens have nogen i et kompagni, der ikke behøver beskæftige sig med pvp.
Så hvis jeg må være flabet, så vil jeg da anbefale at I joiner os andre rushere, så vi kan sparke røv på en server sammen. Der er flere mmo spillere iblandt også 🙂