Ex fruen tog switchen, så vil gerne takke jer for at jeg nu et fattigere, da i fik mig til at savne Zelda?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Altså jeg vil ikke spoile og anbefale at udforske selv, men mener der vist nok er en faerie lady i hver region som giver gear set o.l. ved aflevering af korak og materialerJacques skrev (#20):
Retmæssigt svinger mod-hammeren *
Har I forresten et tip til, i hvilken region jeg kan finde en udmærket rustning? Og hvor mange unikke items er der egentlig i spillet udover Master Sword?
Sandsælerne ude i ørkenen er forresten megafede 😀
Ja, ok. Jeg har besøgt feen ved Kakariko Village, men jeg kan dælme ikke huske, hvad hun gav mig. Da vist ikke noget udstyr..? ?Schalde skrev (#22):
Altså jeg vil ikke spoile og anbefale at udforske selv, men mener der vist nok er en faerie lady i hver region som giver gear set o.l. ved aflevering af korak og materialer
Dette svar blev ændret 3 år siden af -dut-.
Tak, fandt ud af det med tordenvejret på den grimme måde... 😀-dut- skrev (#26):
#24 nej feerne opgraderer udstyr. Men du kan købe noget udstyr (jeg husker at jeg købte noget til at starte op på, og det var en god ide!), og finde andet forskellige steder i verdenen. Der findes sikkert et hav af guides hvis du har brug for en pegepind. Du skal dog huske på, at hvis din armor er metallisk, så skal du tage det af i tordenvejr eller lide en grum skæbne.
Fik du klaret alle Beast uden YouTube hjælp. Mindes jeg synes e var ret svære:DDrixx skrev (#34):
Så fik Ganon tæsk og hyrule fik fred. Klar til fredag og tears.
Er du gal et spil, jeg føler jeg mangler at se alt muligt deri, men fik alle 4 beasts, en masse shrines og ganon. Jeg er tilfreds, helt sikkert et spil jeg vender tilbage til!
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.