Kammerater! Ærede Rushers! Så gad jeg simpelthen ikke det Wordpress-crap mere, så nu er der simpelthen lavet et helt nyt site fra bunden. Læs nyheden
Dette svar blev ændret 3 minutter siden af Cancerman.
👍 2❤️ 1😂 0😮 0😢 0😠 0
Kammerater! Ærede Rushers! Så gad jeg simpelthen ikke det Wordpress-crap mere, så nu er der simpelthen lavet et helt nyt site fra bunden. Læs nyheden
Dette svar blev ændret 3 minutter siden af Cancerman.
Hvad er ikke en ting mere?

Lækkert at man kan sætte square heads som standard.
Skal lige vænne mig til alle de emojis under hver post 🙂
Dette svar blev ændret 1 time siden af -dut-.
Ved dog ikke helt hvad der er sket med mit profilbillede.
-dut- skrev (#7):
Ved dog ikke helt hvad der er sket med mit profilbillede.
Var det ikke et autogenereret af Gravatar? Ellers så lad mig lige checke.
-dut- skrev (#5):
Lækkert at man kan sætte square heads som standard.
Skal lige vænne mig til alle de emojis under hver post 🙂
Kan også være de ryger - det er Fable der har lavet den funktionalitet - ikke noget jeg direkte har bedt om, men når nu den var der, så lod jeg den være. 🙂
MIN KLOKKE ER TILBAGE!!!!!!
Kan man få en mørk version?
Kenkari skrev (#10):
MIN KLOKKE ER TILBAGE!!!!!!
Kan man få en mørk version?
Mørk version af klokken?
eller didnt you RTFM? 😉
Cancerman skrev (#11):
eller didnt you RTFM? 😉
En rigtig mand læser ikke manualer. De brokker sig over tingene når det ikke virker 🙂
Spørgsmål. Tidligere kunne jeg markere noget specifikt jeg ville citere. Det kan jeg ikke her. Der citerer den bare hele indlægget, uden omtanke
Kenkari skrev (#12):
Cancerman skrev (#11):
eller didnt you RTFM? 😉
En rigtig mand læser ikke manualer. De brokker sig over tingene når det ikke virker 🙂
Spørgsmål. Tidligere kunne jeg markere noget specifikt jeg ville citere. Det kan jeg ikke her. Der citerer den bare hele indlægget, uden omtanke
Ja, det kan jeg se. Det har den fået smadret da den fiksede noget andet quoting. Det håndtere jeg
GJ, meget bedre!
Jeg savner allerede det gamle design.
Det tager alt for lang tid at scrolle ned gennem en tråd. der bliver brugt alt for meget plads på profilnavn og -billede samt de der tåbelige emojis.
Generelt alt for store skrifttyper, og lige som jeg skriver dette indlæg, ser det ud som om, at skrifttypen er fed, men det har jeg ikke valgt, at den skal være.
Kort og godt, det gamle design var bedre. Det her er skrald.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.