😂1
Derfor de annoncerer nu, så folk kan nå at spare op 🙂
😂1
Dette emne har 26 svar fra 11 deltagere, og blev senest opdateret for 2m siden af RabidSquirrelX.
#20 😆 Det er en god pointe 😁
Synes ikke rigtig jeg fik svar på om det er RTS eller FPS i den trailer? 😑
Synes ikke rigtig jeg fik svar på om det er RTS eller FPS i den trailer? 😑
#22 Open world shooter.
Har de bekræftet nogen steder, at det bliver en FPS? Eller er det noget folk gætter på? Kan godt se traileren går den vej, men det er ikke sådan 100% givet bare ved at se den
Har de bekræftet nogen steder, at det bliver en FPS? Eller er det noget folk gætter på? Kan godt se traileren går den vej, men det er ikke sådan 100% givet bare ved at se den
starcraft 3 diablo 5.. har de et eller andet regnskab de lige skal booste med lidt "gode" nyheder?
starcraft 3 diablo 5.. har de et eller andet regnskab de lige skal booste med lidt "gode" nyheder?
det er ikke andet end et par dage siden jeg så force feed gaming snakke om at nexon skulle have gang i en deal om at lave et spil i starcraft ip´en
det er ikke andet end et par dage siden jeg så force feed gaming snakke om at nexon skulle have gang i en deal om at lave et spil i starcraft ip´en
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.