Jeg ved faktisk ikke hvad det første modem vi havde i huset var på. Det var udelukkende til, at koble min fars monokrome skærm til mainframen på kontoret.
Kan dog huske, at det vi havde til vores første PC var 2400 bps. 😀
Og tilbage on topic:
Jeg er stået helt af - gider ikke debatere med folk mere. Det er simpelthen blev spild af tid. Der er nok nogle få på fjæsbogen man kan have en fornuftig debat med, men det er sgutte mange.
De fleste er bare eder og forbandelser eller kasten om sig med uunderstøttede "facts"... Som de sjovt nok aldrig kan finde dokumentation for, når nogen spørger ind til det. Standard svaret er typisk "Det kan du selv Google dig frem til"
Jeg kiggede på et tidspunkt for sjov skyld i nogen af Mette Fs fangrupper på Facebook - er du gal nogle ekkokammre. Det er nogle tusinde mennesker der sidder og klapper hinanden på ryggen om hvor fantastisk hun er og sviner den modsatte blok ved enhver lejlighed. Og skulle nogen turde og sige noget andet, så bliver de svinet til som var det 7 klasse i skolegården. Der er helt sikkert det samme på modsatte fløj, men der kiggede jeg ikke.