Streaming vs flow TV - hvad gør i?

Dette emne har 25 svar fra 18 deltagere, og blev senest opdateret for 3år siden af Kenkari.

30/03/2023 kl. 22:07

Til de af jer, der er interesseret i en update;

Ægtefællen kan ikke undvære flow-tv. Vi har skiftet abonnement til Waoo Flex, hvor vi betaler pr. kanal vi vil have og en basis pris for abonnementstypen. Månedlig pris 688,- så, stadigvæk en besparelse.

"Help me, Premature Ejaculation Man!" Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"
30/03/2023 kl. 22:07#20

Ægtefællen kan ikke undvære flow-tv. Vi har skiftet abonnement til Waoo Flex, hvor vi betaler pr. kanal vi vil have og en basis pris for abonnementstypen. Månedlig pris 688,- så, stadigvæk en besparelse.

"Help me, Premature Ejaculation Man!" Premature Ejaculation Man: "I'm coming!"
30/03/2023 kl. 23:53

Mikaa skrev (#20):

Det kan være svært at komme af med den vane, men prisen gør sgu også meget efterhånden. Altid noget I fandt en billigere løsning.

30/03/2023 kl. 23:53#21

Mikaa skrev (#20):

Det kan være svært at komme af med den vane, men prisen gør sgu også meget efterhånden. Altid noget I fandt en billigere løsning.

31/03/2023 kl. 09:31

#17: Hvis du f.eks. har NEtflix findes der sider der anbefaler ting og sager. Det får jeg meget ud af, for at komme ud af min algoritme.

#19: Men, 700 kr om måneden for Flowpris.. det er alligevel også en slat.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
31/03/2023 kl. 09:31#22

#17: Hvis du f.eks. har NEtflix findes der sider der anbefaler ting og sager. Det får jeg meget ud af, for at komme ud af min algoritme.

#19: Men, 700 kr om måneden for Flowpris.. det er alligevel også en slat.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/05/2023 kl. 13:48

Nå, nu fik jeg lige mailen fra TV2 om prisændringen på TV2 play. Basis med reklamer ændres fra 49 til 69kr i måneden.

Det synes jeg godt nok er noget af en prisstigning, der kan vel købes Disney+ billigere. Og så på et abb. der i forvejen delvist er finansieret af reklamer.

15/05/2023 kl. 13:48#23

Nå, nu fik jeg lige mailen fra TV2 om prisændringen på TV2 play. Basis med reklamer ændres fra 49 til 69kr i måneden.

Det synes jeg godt nok er noget af en prisstigning, der kan vel købes Disney+ billigere. Og så på et abb. der i forvejen delvist er finansieret af reklamer.

15/05/2023 kl. 18:49

#22 Jeg læse et eller andet sted, at det koster kassen for selskaber at holde det kørende, og de fleste køre med minus. alligevel en vild stigning.

15/05/2023 kl. 18:49#24

#22 Jeg læse et eller andet sted, at det koster kassen for selskaber at holde det kørende, og de fleste køre med minus. alligevel en vild stigning.

15/05/2023 kl. 18:58

#23: Jeg har Viaplay total. Den koster 449 kr om måneden, og jeg forventer den snart stiger til 499, mindst.

15/05/2023 kl. 18:58#25

#23: Jeg har Viaplay total. Den koster 449 kr om måneden, og jeg forventer den snart stiger til 499, mindst.

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.