Hvad laver I? (Påske-Edition)

Dette emne har 26 svar fra 17 deltagere, og blev senest opdateret for 3år siden af Kenkari.

07/04/2023 kl. 16:23

Kenkari skrev (#18):

#16 Bortadopter lortet og få det overstået 🙂

Der er et problem med udbud og efterspørgsel. Det er købers marked for tiden... ?

Mine unger er for det meste søde, men der er de øjeblikke, hvor de er billigt til salg!

07/04/2023 kl. 16:23#20

Kenkari skrev (#18):

#16 Bortadopter lortet og få det overstået 🙂

Der er et problem med udbud og efterspørgsel. Det er købers marked for tiden... ?

Mine unger er for det meste søde, men der er de øjeblikke, hvor de er billigt til salg!

07/04/2023 kl. 16:42

Jeg fejer og gør terrassen på restauranten hvor kærsten er kok sommerklar. Den skal være klar i morgen til et kæmpe ryk ind når 150 gæster kommer til stor påske buffet:)

derefter står den på afslapning indtil jeg tager på telt tur i morgen med min bror

I LIKE TURTLES
07/04/2023 kl. 16:42#21

Jeg fejer og gør terrassen på restauranten hvor kærsten er kok sommerklar. Den skal være klar i morgen til et kæmpe ryk ind når 150 gæster kommer til stor påske buffet:)

derefter står den på afslapning indtil jeg tager på telt tur i morgen med min bror

I LIKE TURTLES
07/04/2023 kl. 17:05

#19: Sæt dem i en papkasse ved en rasteplads.

Du kan godt høre jeg ikke kan lide børn, right? 🙂

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
07/04/2023 kl. 17:05#22

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
07/04/2023 kl. 17:47

Kenkari skrev (#22):

Du var jo selv et barn engang? ?

Jeg overvejede hvid slavehandel. Er der mon en kategori på den blå avis? ?

07/04/2023 kl. 17:47#23

Kenkari skrev (#22):

Du var jo selv et barn engang? ?

Jeg overvejede hvid slavehandel. Er der mon en kategori på den blå avis? ?

07/04/2023 kl. 18:20

#22: Måske det var derfor jeg ikke kan lide børn i dag? Mysteriet er stort

07/04/2023 kl. 18:20#24

#22: Måske det var derfor jeg ikke kan lide børn i dag? Mysteriet er stort

07/04/2023 kl. 20:22

#17 Mja, jeg skal jo bruge dem til huslige pligter om et par år.?‍♂️

Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
07/04/2023 kl. 20:22#25

#17 Mja, jeg skal jo bruge dem til huslige pligter om et par år.?‍♂️

Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
07/04/2023 kl. 20:40

#24: Se, jeg havde slet ikke set den vinkel. Men, er tiden inde, ikke lige i overkanten? Eller starter man bare i det små?

07/04/2023 kl. 20:40#26

#24: Se, jeg havde slet ikke set den vinkel. Men, er tiden inde, ikke lige i overkanten? Eller starter man bare i det små?

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.