[Venligst respektér at vi ikke ønsker hverken halve eller hele dele af mistænktes navn, bopæl, arbejdsplads eller lign. offentliggjort her på siden
mvh Mods]
Dette svar blev ændret 3 år siden af JesperBlomkaal.
Dette svar blev ændret 3 år siden af RetardedWookie.
Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.
Det rationelle i mig siger, der skal analyseres fakta og observationer og udmåles straf.. Min emotionelle side skriger på selvtægt og at gerningsmanden skal rådne op i helved efter at have fået samme omgang.Man kan lige knibe sig i armen og huske på at der er et forløb tit, et monster er sjældent bare et monster - men er blevet gjort til et monster. Vores tidligere nabo voldtog sine børn, som var mine legekammerater dengang jeg var barn. Vist ville jeg allerhelst give ham en Sydafrikansk "necktie" hvis jeg nogensinde render ind i ham - men jeg har siden erfaret at han jo også blev voldtaget og mishandlet af hans far, osv osv. Det mudrer lidt alting, og det er nok meget godt der er eksperter indover til at vurdere hvordan og hvorledes frem for bare at kaste dem for folkedomstolen.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Emilsa.
HEJ ♥Type 1♥ (PIV) #54 Hmm, troede ellers at du havde en armbolt? ..du havde ingen familie omkring Sydvestjylland til sodavandsdisko, senere halbal(91-94)? Det der med dæk!....RESPEKT*!? *Mvh. DK finansieret "dræber" i det meste af 00'erne...StiX skrev (#54):
Nogen med lidt juridisk indsigt, som kan give et bud på hvorfor dommeren går med til navneforbud og lukkede døre i sådan en sag?
Når der ikke er tvivl om mandens skyld, så ser jeg umiddelbart ingen grund til ikke at "trække hans navn gennem sølet", så at sige?
Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.