Jeg har i efterhånden en del år overvejet om det at arbejde med kodning var et bedre arbejde end mit nuværende. Muligvis er tiden nu blevet moden til det. Men kan det lade sig gøre for en mand der er 40, fed & færdig at starte på uddannelse? For 20 år siden har jeg kodet meget lidt med PHP og hjemmesider, men der er alt vist væk nu.
Umiddelbart ville den mest fornuftige plan for mig være at læse på fjernstudie, så jeg kan fortsætte mit nuværende arbejde og stadig har råd til at holde hus. Er der nogen der har erfaring med om det kan lykkes?
Jeg kan heller ikke rigtigt overskue hvad der vil være den bedste uddannelse at tage, mest af alt drømmer jeg om at være god nok til at kode og egentligt er jeg åben for om det er styring af robotter, tekniske anlæg, hjemmesider, apps, spil... Tidligere er der bl.a. spurgt ind til IT-Supporter som voksenudannelse herinde også, måske er det den rigtige vej?
Hvis der er nogle der har gode spørgsmål jeg skal stille til mig selv omkring alt dette, så vil jeg også meget gerne høre dem.