Vær opmærksom på hvor nemt den dobbeltklæbende tape er at få af igen. Jeg var selv ude for at det nappede overfladen på en dør, da det havde hængt et par år. Det gør elefant snotten ikke. Min datter har hele hendes værelse fra gulv til loft klæbet til med plakater, udprint, cd'er og alt muligt mystisk. Specielt de tungere ting falder ned efter et stykke tid, og jeg synes godt elefant snotten kan blive pænt ulækker klistret når det har hængt nogle år. Det har også tit været når der har været luftet ud, og med gennemtræk at det har kostet lidt pynt på væggen der falder ned. Fordelen med covers er at det er helt plan, jeg har haft flere plakater herhjemme, der selv efter at have ligget i pres, stadig havde en tendens til at ville folde efter de var kommet op, men jeg har heldigvis haft gibs på en del af de vægge der var problemet.
Skulle jeg selv lave det, havde jeg nok hængt en liste på tværs af væggen med et par søm/skruer i og hængt snore af en art ned hvor jeg kunne sætte covers fast på.
Jeg synes faktisk din idé lyder ret fed, og hvad end du kommer frem til, håber jeg du smider et billede op når du er færdig,.