Deadlights skrev (#35):
Rasmus Paludan er fucked. Ekstremistiske muslimer er fucked. Koranloven er fucked.
Fuck dem alle.
Alle ud af dåsen!!!
hausner skrev (#33):
Det skal han jo fodi vi har ytringsfrihed som også gælder selvom man ikke er enig i budskabet.
Hvis vi skal se på den danske lovgivning, så har vi faktisk ikke fuld ytringsfrihed, men det er en helt anden snak 🙂
Ja, Paludan må godt stille sig op, på daværende tidspunkt, og brænde en koran. Men, hvis han vælger det, så synes jeg også han selv skal tage de konsekvenser der så måtte komme. Og hvis han så bliver overfaldet, så kan politiet træde ind og gøre noget ved dem der overfalder ham. Men, jeg tvivler på, at hvis han, tredje gang han brænder en Koran på Blågårds plads og får en god omgang tæsk, at han så bliver ved. Han gør det jo kun, fordi han ved han bliver beskyttet af politiet.
Og det vender mig så tilbage til det oprindelige spørgsmål. Hvorfor skal han overhovedet ind på den skole midt i mens der er børn? Hvorfor kan han ikke tænke lidt rationelt, og sige "Fint, jeg laver en aftale om at komme ud og filme, når skolen er tom" istedet for konstant at lave ballade.