I vinteren sideste år indtil forår/sommer gik jeg med et brude i en knogle i foden som ja gjorde ondt konstant og ja svært at kombinere med et job på farten i 8,5 timer om dagen så efter en del tid og forsøg fik den scannet og ja de vidste ikke helt hvad de sku gøre så prøvede med en støvle på i whateer uger det nu var og det var det, synes ikke det var blevet synderlig beedre men det var det og det blev afsluttet..
Så lidt efter exploderede en hobby kniv i hånden på mig da jeg var i silvan, kender i det man lytter til amatøre og man ved godt det er forkert men prøver alligevel. Skulle skære noget hårdt plexirør ud efter mål og ja det eneste jeg fik udleveret var en stor hobby kniv.. og den kunne selvf ikke skære igennnem prøvede flere metoder og til sidst men lidt mere push og håndkraft og på et split-sekund og højt knald satte bladet sig fast i røret og min pegefiner ramte den "uskarpe" side tror jeg og åbnede sig om en lasange. de var rimlig rolig med at prøve at finde first aid kassen og blev tilbudt nogle normale små plastre, tror jeg lagt om længe fik viklet noget gaze rundt om selv og en handske ud over. og ja indkøbskurven var fuldt med tunge sten og andet jeg jeg spørgte igen om de havde noget ordenligt til det skide rør, fik så en sav og så kunne jeg igen står og save det rør jeg sku bruge med en blodig hånd, og op til kassen løfte tingen op for kassemedarbejderen og så selv finde ud af at få det ud i bilen og så på skadestuen. tak silvan for god service.
Og så her i slut nov til omkring nu og stadigvæk lidt going, under en træning føles noget mærkeligt men ikke akut smerte, tommel, pege, og fuckinger begynder at sove.. hmm.. nogle dage efter smerte et sted i ryg/skulder området og ja hele nerven i armen er i smerte og lukker ligesom af, til læge som der siger der bare skal gå 4-6 uger.. og ja det bliver bare ved med nerve smerter, svært at gøre noget, sidde, sove.. mærklige er at jeg selv synes den er meget mobil min arm og der er ikke rigtig noget sted i musklerne jeg kan sige det er der det er. anyways kæmper vidre med arbejdet op håber det bliver bedre. Så for 2 uger siden kunne jeg mærke i løbet af arbejdet at hver gang jeg brugt min hånd at den blev mere og mere irriteret fra albue til finger og svære og svære ved at bare bevæge finger eller holde om en mobil. Og da jeg kom hjem sen aften og sku sove dunkede den arm bare der ud af lidt hævet/bule a la skipper skræk arm, men intens smerte. prøvede at sove med is på armen. anyways til lægen dagen efter som ja lavde de samme tests om før og ikke rigtigt forholdte sig til den nye udvikling, surprise. Fik en henvisning til fysio, kom samme dag, han kunne heller ikke helt blive klog på hvad jeg beskrev. fik nogle øvelser, mener at min bryst muskel som går til skulderen er alt for spændt og bliver engageret i alt jeg laver med armen. så det er mest stræk ud øveler jeg har fået, nogle få styrke øvelser til at styrke noget i ryggen åbenbart. jeg har aldrig været så ofte i gym som i 25 og faktisk fuldt et tilrettelagt program så jeg ved ikke helt om jeg er enig med fys´en men nu gør jeg hvad han siger.
Ville dog ønske at det var nemmere at gøre noget ved problemet men ja fysio og kiropraktor er åbenbart sådan noget 5 min og så ud af klappen igen.