Jeg går nærmest aldrig i bad om morgenen, og det har jeg aldrig rigtig gjort. Om morgenen finder jeg tøj til skoledagen, vækker børn, smører madpakker og sikrer mig de både spiser og børster tænder.
Det er ret tilfældige tidspunkter jeg går i bad på, cirka 2 gange om ugen og det er når det lige falder mig ind at - nåja det må jeg nok hellere få gjort.
Jeg er et menneske der har meget svært ved faste rytmer og rutiner, når det gælder mig selv.
Jeg har gaflen i højre hånd hvis jeg spiser noget der ikke kræver kniv, hvis det kræver kniv så har jeg den i højrehånd... Jeg har lavet en del levende historie, så hvis kniven jeg skærer med faktisk er skarp og spids, så er den ofte også det middel jeg bruger til at få maden ind i munden med.
- Fy faen da
[blockquote]En anden ting der slog mig som ekstremt mystisk er fra mine unge dage hvor min daværende kærestes veninde fortalte om hendes kæreste, der ikke brugte toiletpapir, for det gjorde de ikke hjemme hos ham. Først tænkte jeg fair nok, han er nok fra Finland og bruger bruser som de nu gør deroppe. Men nej, manden brugte INTET.. så de historier hun fortalte om at hun skulle vaske hans over belortede underbukser. ADDRRR..[/blockquote]
Jeg troede kun det var amerikanere der gjorde såen, fordi det er bøs at røre sig selv i røven