Coinbase er fin som wallet, og til at hive pengene ud - du skal bare være obs på at coinbase lige napper en god % for det.
Det du skal være utrolig påpasselig med er hvordan handlen kommer til at forgå. Der er mange crypto scams, og det er meget nemt at falde i dem.
Mit gæt er at køber helt sikkert ikke vil sende pengene(bitcoins/eth) til dig først - hvilke betyder du 100% skal stole på at han ikke snyder dig - hvilke du IMO aldrig bør gøre når der handles med crypto, da køber er 100% anonyme.
Så enten skal du voertale ham til at sende dig pengene først (og du sørge for for at du reelt set har pengene) før du overdrager dit item - eller i skal finde en middleman (og her er der igen mange forskellige scams, så vær 100% sikker på du finder en middleman du kan stole på - og det faktisk er den rigtige person du/i snakker med)
*EDIT*Umiddelbart vil jeg sige du skal lade vær, mit gæt er der er 90% chance for du i sidste ende står uden hverken crypto, DKK eller dit rocket league item - ved mindre du sætter dig utroligt godt ind i det her.