Hermed den årlige obligatoriske tråd.
Årsopgørelsen for 2020 er klar 15 Marts.
Regner du med at skulle have penge tilbage i år?
Husk at man i år selv skal angive befordringsfradrag!
Dette svar blev ændret 5 år siden af Ghidora.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Ghidora.
Præcis!MasterSoren skrev (#2):
Og det er UTVETYDIGT!
De sidste par år har det været opgivet i forbindelse med din arbejdsplads. De angiver din arbejdsadresse og din hjemadresse, og så klarer SKAT selv resten.Gumshot skrev (#6):
Jeg tror på 1000-2000kr tilbage, og befordringsfradrag, har man ikke altid selv skulle oplyse det, hvis man ikke angav det i sin forskudsopgørelse?
Dette svar blev ændret 5 år siden af JesperBlomkaal.
Dette svar blev ændret 5 år siden af JesperBlomkaal.
Sikke et flex! Held og lykke med millionerne i det nye land! Må de blive til trilliarder!JesperBlomkaal skrev (#8):
Jeg har lige fået endnu et brev fra SKAT, og nu har vi besluttet os: Vi flytter fra DK og tager virksomheden med eller dvs. lukker den og starter en ny op så man slipper for at skulle afregne ved grænsen.
Det er et psykopatland at tjene millioner i, jeg gider simpelthen ikke mere. De skriver altid at de har beregnet at man kan afdrage kæmpesummer over 2 mdr. pga. ens indtægt og så er der intet at rafle om.
Helt underligt bare at være helt afklaret mentalt, konen er ditto også enig, har allerede kontaktet boligmægler for at få solgt vores nye hus.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.