#19 k, men mit tilbud står ved magt skulle du være villig til at spilde din tid i bytte for at spilde min 🙂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0

Ift. bans af biblioteksspil, så går jeg ud fra at vi fortsat taler fysiske cartridge spil? Så vidt jeg lige har googlet mig frem til, skriver switchen ikke til disse spil, hvortil det er read only. Updates, saves, osv forgår på selve Switchen. Jeg kan ikke lige se hvordan det skulle være muligt at banne biblioteksspil (eller for den sags skyld andre fysiske Switch spil). Så skulle det være hvis hvert spil har en form for key / ID, så Nintendo kan banne individuelle cartridges, dog ville det så kræve at de hanvde kendskab til hvem som har købt hvilke cartridges, hvilket jeg ikke tænker er muligt. Ellers er vi tilbage til at Nintendo formentlig - i teorien - ville kunne banne spiltitler generelt, hvilket så igen ville kræve en opdateret FW, hvor denne blacklist data så figurerer. Med mindre vi taler totalt forbi hinanden, hvordan tænker du så konkret at Nintendo skulle kunne lukkedes med banne et fysisk spil?Fisker skrev (#26):
#18 Nå, det var hurtigt. Der er kommet en flash cart løsning til Switch. Tror ikke der går lang tid før vi begynder at se de første bans på fx bibliotekseksemplarer af Switch spil
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.