Vi har snakket lidt om det med den video internt, men det er ikke så nemt at lave klare regler for hvad vi ikke vil have på siden.
Vi ønsker ikke at nogen bliver stødt, men vi vil på den anden side heller ikke censurere folk.
Det vi er kommet frem til indtil videre er, at folk i hvert fald skal gøre opmærksom på hvis der er voldsomt indhold og de skal bruge en spoiler tag. Så er der ikke nogen der uforvarende får smasket ubehageligheder op i ansigtet.
Vi forbeholder os dog retten til at fjerne ting der er over grænsen - hvor den så er må vurderes fra situation til situation.
Min personlige holdning er, at hvis det er tilgængeligt på "almindelige" medier, så er det også ok her - med det forbehold at læseren er advaret.
Jeg tænker vi er voksne mennesker og alle har en ide om hvornår noget er over grænsen eller folk kan blive påvirket af det.
Hvis nogen finde noget over grænsen, så sig til, så tager vi det derfra.
Vi har selvfølgelig et mod team, men jeg synes at alle sådan set er ret gode til at moderere vores indhold og sige til hvis noget er over grænsen.
Som jeg nok har sagt før, så har jeg ikke noget ønske om, at hverken mods eller jeg selv skal rende og være "gårdvagt" hele tiden - vi er voksne nok til selv at håndtere uenigheder - i hvert fald langt hen af vejen 🙂