https://youtube.com/shorts/6kdIBMHSJ9s?feature=shared
Droning mary vs scooter
Vi var jo advaret med dette forsøg, men de skal altid make it big i usa.
Dette svar blev ændret 2 år siden af RabidSquirrelX.
Dette svar blev ændret 2 år siden af Nass.
Dette svar blev ændret 2 år siden af Deadlights.
Så er der sølvpapirshat for fuld power. Naturligvis har Trump ikke arrangeret det, tænker sådan et skud vil være svært for en erfaren finskytte, og derfor helt umuligt for en 20 årig noob. Secret Service får højst sandsynligt en ordentlig omgang da de i flere henseender ikke har set godt ud, iforhol til hvad jeg kunne læse mig frem til. Dette er inklusiv hvor de mandsopdækker ham, og her skulle have brugt personer der var for små, eller hvor de kører derfra samt naturligvis at man ikke spotter personen på taget. Læste en dansk ekspert fremhæve situationen hvor Trump går frem igen, og personen mente at SS faktisk ikke kan holde ham tilbage hvis han selv vil.Razorblade skrev (#34):
De har vel arrangeret det selv, er det ikke påfaldende at trump springer op som trold i en æske, få sekunder efter han blev “skudt”, man skulle tro at SS ville holde ham nede til faren var overstået - du hjernevasker en ung republikansk registreret mand, og lover guld og grønne skove til skyttens familie, og han kommer i himlen for at indsætte “Guds udvalgte” som verdens mægtigste mand i “Guds eget land”
Hvorfor reagerede SS ikke på folk der sagde at der lå en skytte på et tag, hvordan kunne han være på det helt rigtige sted, uden at SS vidste noget?
Konspirations teori? måske, hvem ved.
Men Jeg er også overbevist om at stoderen er syg nok til at sætte sådan noget i værk, han har sgu ikke haft mange skrupler, hvis nogen, efter alt det lort han har afstedkommet efter sidste valg.
En lille bloodpack og noget der kan illudere en eksplosion på øret, gemt under hatten. Bum, konspirationsteori bekræftet 🙂JamesPond skrev (#36):
Naturligvis har Trump ikke arrangeret det, tænker sådan et skud vil være svært for en erfaren finskytte, og derfor helt umuligt for en 20 årig noob.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.