Kommunalvalg 2025

09/09/2025 kl. 07:01 #20

VampiricEye skrev (#19):

#2 Så må man næsten gætte på, at du stemmer blankt. De er sgu alle nogle klaphatte efterhånden...

Helt ærligt så aner jeg det ikke, de lover alle sammen guld og grønne skove - og ingen levere noget som helst andet end nedskæringer eller symbolske budget forbedringer.

18/09/2025 kl. 13:28 #21

Jeg fandt aldrig ud af om det var i forbindelse med Kommunalvalget, eller om de allerede går efter Folketingsvalg næste år eller noget

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
18/09/2025 kl. 14:39 #22

#20 er det Fonsecas slogan?

18/09/2025 kl. 15:02 #23

-dut- skrev (#22):

#20 er det Fonsecas slogan?

Der er mange tanker på x og what not, om at Moderaterne bejler til Fonseca fordi de er så dårlige i målingerne. De ligger jo til at ryge helt ud ved næste valg.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
18/09/2025 kl. 18:03 #24

Græs er grønt
Er du enige ?

J som i Jord
Er du enige ?

En boldt er rund
Er du enige

Vi er mennesker !
Er du enige ?

Er det her en idiotisk måde, at tiltræk for på
Er du enige?

Jeg kunne næsten ikke være mere tæt af de her Er du enige. Hvem fan tror de vi er ?

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Sessionen blev sat på pause af serveren.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.