#16: Hvis du nu læser mine kommentarer i denne her tråd, vil du kunne se, at jeg netop mener vi omfavner multikulturen ALT for meget. Jeg mener vi giver førtidspension til ikke-vestlige indvandrere alt for nemt. De skal bare skrige PTSD, så får de den. Og de har luret hvordan man snyder læger, sagsbehandlere og what not. Der var en statistik for nogle år siden, hvor man tog alle på førtidspension i danmark, med ikke-vestlig baggrund, og gav dem en dansk sprogs test. Der var MANGE der fejlede.
Tilbage til dit opkast. Ja, der er mange i Danmark der bruger det at kontanthjælpen er til rådighed, for ikke at lave noget overhovedet. Det er derfor den er sat ned, så du ikke kan leve på den. Men, der er til gengæld også mange der bliver holdt på Kontanthjælp, som har brug for en anden løsning, fordi det er billigst for kommunen. Det er især de fattige kommuner der bruger den måde at ødelægge folk på.
MIN mening går på, at vi fjerner førtidspension som et værktøj, indtil du har arbejdet x tid, ligesom kontanthjælp. At du bare kan komme til Danmark, skrige PTSD, og få førtidspension, synes jeg er til grin.
Og lige en kommentar til noget du skrev tidligere. Hvorfor må hun ikke have lov til at have en xbox og spille computerspil. Hvorfor gør hendes liv det anderledes end dit? Hvad giver dig mere ret? Hvis hun har råd, så lad hende da. Ja, det var måske et dårligt valgt, men hvis det gør hendes hverdag bedre, så skid hul i det.
Kuhlmann skrev (#18):
Folk på antipsykotisk medicin, fungere slet ikke som raske mennesker, taler af erfaring.
Well duuuh!! Der er jo en grund til de er på antipsykotisk medicin. Det er jo netop fordi de ikke opfører sig som raske mennesker. Men, den medicin kan også fucke med dig. Og, sjovt nok, du kan tage på af det. Ja, der findes medicin, som gør du tager på. Og der kan være en mulliard årsager til hvorfor du tager på.
Jeg synes det er pinligt vi angriber borgeren, for at være tyk, når hun har det dårligt. Hun er da netop en af de personer vi skal gribe, og hjælpe så godt vi kan. Det kan godt være det ikek er med penge, men hun skal have hjælp. Giv hende en gratis bolig eller noget. Noget andet end bare parkere hende på kontanthjælp eller førtidspension. For det kan også være en hæmsko bare at blive parkeret på en ydelse, og så skal du tage dig af dig selv. For det sker. Du kan blive parkeret på førtidspension, og så er kommunen skide lige glad med dig derfra.
Jeg ved ikke om hun kunne være fleksjobber, men det er måske værd at teste ud først. Et eller andet, så hun ikke bare sidder derhjemme, for isolering er lige så meget med til at ødelægge dig som person. Bare se på hvad der kom ud af corona isolationen