#329 Selvfølgelig skal de have en ordentlig løn, det synes jeg egentlig også de har. Og som #339 siger er det jo bare at få dem over på almindelige vilkår. Det duer ikke med at de kan få ekstra penge til børn, familie og ekstra lån år efter bare fordi de har været i folketinget, og så med en pension de almindelige danskere aldrig kommer i nærheden af.
Problemet i det kommer med at de vil både have minister pension i en voldsom klasse, høj løn, månedligt beløb til dobbelt husførelse, + ekstra penge til ansættelse af medarbejdere osv. Når de så stopper skal de så have X penge med i en årrække derefter.
Noget helt andet
Borgernes Parti er da ved at gå helt i opløsning. Harris der blev smidt ud pga. "muligt" urent trav, har nu også forsøgt at ansætte sin kone for de 58k han får i måneden til ansættelser, lige indtil medierne finder ud af det, så er hun pludselig ansat men til 0 kr.. jo jo, det tror vi så på.
Oven i det, smuttede Emilie Schytte så også, og smækkede med døren og sagde at det var rent topstyret, og Lars Boje sidder med alt magten, og ingen, hverken hovedbestyrelse og medlemmer har indflydelse og vedtægterne er hemmelige.
Må indrømme at det jo var det jeg allerede troede der ville ske, han viste jo lidt af sit sande jeg allerede da han lavede ting i sit gamle parti.
Dansk politik minder jo om et cirkus der er kørt galt og alle klovnene løber skrigende rundt, sikkert fordi de ikke kan finde mini cyklerne og de vandsprøjtende blomster, alt mens de håber på at nogen peger på hvor de alle sammen skal hen.