Energikrise

Dette emne har 1 svar fra 2 deltagere, og blev senest opdateret for 8m siden af Cancerman.

03/10/2026 kl. 09:41

Hva så, er i klar 🙂 jeg regner med udsætte varme sæsonen til jeg er kommet ind i november. Besluttede jeg mig for, efter at have købt to paller træpiller, og blev svimmel grundet prisen. Jeg havde sgu lige en skilsmisse, så jeg fik ikke købt brændsel i sommers.

Den her video handler om negative synergier, ka man sige. Det er et ret ok resume.

En skål til Super El Ninio for en forhåbentlig mild vinter

Dette svar blev ændret 1t 11m siden af Emilsa.

Dette svar blev ændret 1t 10m siden af Emilsa.

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
03/10/2026 kl. 09:41#0

Hva så, er i klar 🙂 jeg regner med udsætte varme sæsonen til jeg er kommet ind i november. Besluttede jeg mig for, efter at have købt to paller træpiller, og blev svimmel grundet prisen. Jeg havde sgu lige en skilsmisse, så jeg fik ikke købt brændsel i sommers.

Den her video handler om negative synergier, ka man sige. Det er et ret ok resume.

En skål til Super El Ninio for en forhåbentlig mild vinter

Dette svar blev ændret 1t 11m siden af Emilsa.

Dette svar blev ændret 1t 10m siden af Emilsa.

I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
03/10/2026 kl. 10:46

Mere klar end sidste og forrige år i hvert fald: Huset står ikke længere uden tagisolation og med åbne gavle, så det kan kun blive bedre - ellers har jeg i hvert fald spildt en masse tid og penge det der her gamle hus 😁

03/10/2026 kl. 10:46#1

Mere klar end sidste og forrige år i hvert fald: Huset står ikke længere uden tagisolation og med åbne gavle, så det kan kun blive bedre - ellers har jeg i hvert fald spildt en masse tid og penge det der her gamle hus 😁

Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.

Sessionen er udløbet – serveren er sandsynligvis blevet opdateret.
Genindlæser siden...

Sessionen blev sat på pause.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Genopretter forbindelse... Siden mistede forbindelsen til serveren.