VampiricEye skrev (#248):
#245 Men intet af det der ændrer på, hvor elendig MF er.🤷♂️
#246 De er sgu alle nogle klaphatte, så det bliver næppe bedre med en anden ved roret. Med det sagt, så har MF allerede siddet alt for længe, når man ser på, hvor ringe hun er. Så uagtet, at vi muligvis ender med en, der er lige så ringe (hvis ikke værre), så er en udskiftning long overdue.
Som sagt .. jeg så meget gerne Vestager på posten. Hun er en af de meget få mennesker som jeg tror kunne samle Danmark.
Der er ufatteligt få mennesker på borgen som virker oprigtige og ærlige. Kan enormt godt lide Pelle Dragsted, hamrende dygtig og virker oprigtig altid. Jeg er bestemt ikke enig med ham i alt, men han er dygtig.
Ser simpelthen ikke Trolex som en seriøs kandidat.
Søren Pape kunne jeg faktisk godt have set som formand da jeg egentlig godt kunne lide ham. Mona Juul virker enormt anonym.
Inger eller Morten kommer heller aldrig til at blive Statsminister (håber jeg !)
Så er der Alex tilbage... Og det kan jeg bare heller ikke forstille mig at Inger/Morten eller venstre vil gå med til.
Hvis der skulle være udskiftning internt i rød stue, hvem skulle så til fadet? Pia Olsen Dyhr? Martin Lidegaard? (som faktisk virker sympatisk, men for lille parti)
Socialdemokratiet har jo heller ikke ligefrem en oplagt efterfølger.
Meh ... Træls vi ikke kan gøre det bedre.