D2 Resurrected mp beta

17/08/2021 kl. 15:32 #21
Hvordan er det item fungere i D2, noget med at mange gode item er super rare at finde og at det er muligt at sælge alt man finder? Tænker bare D3 lige nu hvor man efter en uges grind havde fuld set, og den eneste måde at optimere gear var ved at finde det samme item med lidt bedre +stat.. er det anderledes i D2? Og en ting mere, var der ikke en lang overgang problemer med duplicate af item ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2021 kl. 16:54 #22

Schalde skrev (#21):

Hvordan er det item fungere i D2, noget med at mange gode item er super rare at finde og at det er muligt at sælge alt man finder? Tænker bare D3 lige nu hvor man efter en uges grind havde fuld set, og den eneste måde at optimere gear var ved at finde det samme item med lidt bedre +stat.. er det anderledes i D2?

Og en ting mere, var der ikke en lang overgang problemer med duplicate af item ?

Loot systemet er HELT anderledes og MEGET sværere i D2. I D3 registrerer spillet, hvilke ting, du render rundt med, og giver dig fx de set items, du mangler. Så latterligt. I D2 er det fuldstændigt random. Intet loot er tilpasset hverken din char eller dens gear og alt loot, der dropper, er til at samle op for hele dit party, så man skal være lynhurtig. Ikke det der børnevenlige D3 system, hvor alle får hver deres portion loot, som de andre ikke kan se.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Bye with a warmly hugs
17/08/2021 kl. 17:07 #23
#21 og folk er fandeme hurtige når de rigtige farver dukker op 🙂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2021 kl. 17:09 #24
#15 frenzy kræver level 30? og stun er ikke ligefrem en særlig god skill, til flere fjender - glimrende til når du er op mod få. en boss, eller elite pack etc. men til levelling? er det altså ikke ligefrem underholdende

Dette svar blev ændret 4 år siden af Nioxic.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2021 kl. 17:41 #25
Ja, det er lidt irriterende at man som ranged skal løbe i nærkamp for at sikre sig loot hvis man spiller med fremmede. Heldigvis er det dog ikke i gamle dage hvor framerate’en droppede til 0 i et par sekunder når Bhaal døde så man aldrig fik loot hvis der var andre med hurtigere PCer. 🙂

Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2021 kl. 17:42 #26
Hvis man er i et mindset der hedder "groups er for exp eller friend-play" så gør det ikke så ondt med de items man ikke får. MF og farming efter items kan man altid solo, eller lige snige sig til en boss i public games.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2021 kl. 18:06 #27

Nioxic skrev (#24):

#15 frenzy kræver level 30? og stun er ikke ligefrem en særlig god skill, til flere fjender - glimrende til når du er op mod få. en boss, eller elite pack etc. men til levelling? er det altså ikke ligefrem underholdende
Nej, Frenzy kræver kun lv24. Og igen, at DU synes, det er kedeligt, gør jo ikke barbarens skill tree eller hans skills dårlige..! 😀 Alt fungerer glimrende på Hell og jeg (og millioner af andre spillere) synes, at hans skills er fede! Den eneste skill, han har, som er komplet ubrugelig, er Grim Ward. Den er bare mærkelig.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Jacques.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Bye with a warmly hugs
19/08/2021 kl. 22:52 #28
Open beta starter i morgen og der er lige kommet en lille update ting ladder starter ikke fra launch i september, fordi de vil være sikre på at alle kan være med fra starten uden de er påvirket af server issues - me nde regner med at ladder datoen bliver annonceret i september også (men efter launch) Derudover kan alle nu åbne op for cow level igen og igen, ligemeget om man nakker ko-kongen! (Før blev man låst ude) og bedst af alt. Ladder only-rune words, uber diablo og hodradric cube opskrifter, samt de ladder uniques, er nu tilgængelige for alle, både uden for ladder, singleplayer osv. https://us.forums.blizzard.com/en/d3/t/diablo-ii-resurrected-ladder-patch-update/41016
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 07:29 #29
#27 Ladder vidste vi jo. Fedt me cow level, det er en lille gave! Ladder runewords ville 100% komme, ellers havde de stået i reddit vræl til navlen. Og ifølge blizz launcheren starter open beta i dag kl 19.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 07:34 #30
#28 right. jeg havde ikk set den var over midnat da jeg skrev kommentaren. Men ja. open beta starter i dag kl 19
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 11:22 #31
Som én, der var lidt for ung og grøn i pc verdenen, da 2'eren udkom i sin tid, vil jeg lige høre, hvordan skill systemet er brygget sammen ift. D3 og tilsvarende moderne ARPG'er. Når jeg ser interface i D2, ser det ud som om, at man kun kan equipped 2 skills af gangen - kan det passe? Og i så fald, gør det ikke gameplayet lidt for simpelt? Jeg kommer i øvrigt til at spille på PS5, hvis det har nogen betydning.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 11:49 #32

Timberjim skrev (#31):

Som én, der var lidt for ung og grøn i pc verdenen, da 2'eren udkom i sin tid, vil jeg lige høre, hvordan skill systemet er brygget sammen ift. D3 og tilsvarende moderne ARPG'er. Når jeg ser interface i D2, ser det ud som om, at man kun kan equipped 2 skills af gangen - kan det passe? Og i så fald, gør det ikke gameplayet lidt for simpelt?

Jeg kommer i øvrigt til at spille på PS5, hvis det har nogen betydning.

Spillet er fra 2000. Du bliver nok nødt til at indstille dine forventninger gevaldigt ift. moderne ARPGs og deres skill system. Spillets alder til trods er det stadigvæk et af de mest velafbalancerede ARPGs til dato. Det er derfor, det er populært nok til en så seriøs remaster. Jeg vil mene, at D2s skill system, er det bedste nogensinde, netop fordi det er så tilpas simpelt. Det er ikke fyldt med alt muligt ligegyldigt. Og ja, man kan ikke have mere end to skills kørende på samme tid. Man skal være dygtig til at skifte mellem de skills, man bruger meget. Spillet kræver rent faktisk noget af en - modsat de fleste moderne spil.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Bye with a warmly hugs
20/08/2021 kl. 11:51 #33
#30 Den moderne hotbar var ikke opfundet endnu. Så det er rigtigt, der kun er to skills på baren. Den ene til venstre museknap og den anden til højre. Men du kan hotkeye skills og derefter udskifte den valgte skill så ofte du vil. Så du kan sagtens bruge flere skills. Det kræver bare ofte et key input ekstra i forhold til D3.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 12:51 #34
er det muligt at få beta adgang uden at købe noget?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 12:54 #35
#31 + #32 Men man kan skifte mellem de to skills og alle de andre tilgængelige midt under kampene? Det lyder lidt kluntet ift. en hotbar? Vil jo helst udfordres af fjenderne og ikke af styringen. 🙂 Gad vide, hvordan de håndterer dette på konsolversionen. Jeg spillede faktisk D2 i sin tid, men pc verdenen var så ny for mig (det var mit første spil), og jeg var ikke særligt gammel, så jeg husker noget med, at man skulle vælge to skills. Tror aldrig, jeg fandt ud af at swappe under kampene. 😀

Dette svar blev ændret 4 år siden af Timberjim.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 13:03 #36

knaseren skrev (#34):

er det muligt at få beta adgang uden at købe noget?

Ja det er en OPEN BETA. Hent klienten på bnet og slå dig løs
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 13:08 #37
Nå, jeg fandt noget gylden info her: https://www.polygon.com/22384407/diablo-2-resurrected-technical-alpha-impressions-controller-changes Så på konsol skal der ikke skill-swappes. Det er fedt! Mon ikke man kan vælge samme interface på pc, så man slipper for den kludrede styring med kun to skills equipped?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 13:16 #38

Timberjim skrev (#37):

Nå, jeg fandt noget gylden info her: https://www.polygon.com/22384407/diablo-2-resurrected-technical-alpha-impressions-controller-changes

Så på konsol skal der ikke skill-swappes. Det er fedt! Mon ikke man kan vælge samme interface på pc, så man slipper for den kludrede styring med kun to skills equipped?

Det er lidt mærkeligt de ikke i det mindste har givet folk muligheden for a swappe interface til mere moderniseret styring på PC, men kan være det kommer. synes ikke jeg så det i den korte periode jeg spillede.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 13:18 #39
#36 du kan godt spille med controller på PC, ligesom på konsollerne dog kan du jo binde dine skills på F1 til F8 (altså, med keyboard/mus setup) Og så er det ellers bare at være hurtig på tasterne, når du skal bruge forskellige skills lige efter hinanden. Det er dog de færreste builds som bruger mere end 2-3 skills (og enkelte utilitys i ny og næ) og du har jo 1 skill på venstre musetast, og en på højre. og så skifter du mellem den primære og sekundære på højre tast - oftest. fx. på en sorceress har du måske Fireball på venstre, og hydra på højre, og så teleport på højre også, som du så skifter mellem, på F1 og F2 - det er ihvertfald sådan jeg spiller

Dette svar blev ændret 4 år siden af Nioxic.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/08/2021 kl. 13:36 #40
#34 Ja, du kan bruge alle de skills du har under kampene. Jeg vil tro man vænner sig ret hurtigt til det ekstra input. Hvis du spiller med controller får du dog en moderne hotbar, så det er også en mulighed. Du kan se controller gameplay her: https://m.youtube.com/watch?v=VcVFHWTvsbM Gad vide om det bliver en mulighed at aktivere for mus+keyboard også når de nu alligevel har lavet det…

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Forbindelsen blev afbrudt

Det sker tit på mobil, når browseren har været i baggrunden. Vi prøver automatisk at genoprette forbindelsen.

Genopretter forbindelsen...

Stadig ikke forbindelse. Prøver igen om sekunder.

Vi kunne ikke genetablere forbindelsen.
Prøv igen eller genindlæs siden.

Sessionen blev sat på pause af serveren.

Sessionen kunne ikke genoptages.
Prøv igen eller genindlæs siden.