Er begyndt på BG2 og det er selvfølgelig meget godt, men en ting er ekstremt frustrerende. Hver gang jeg prøver på at komme i gang med en quest, kommer der en ny quest pg afbryder, og der mangler typisk en fornuftig måde at komme ud af dialogen på uden at acceptere questen. Og når man så går i gang med den kommer der endnu en quest og afbryder.
F.eks. går jeg ind på en kro og en ung dame vil have jeg skynder mig ud til hendes slot, som er under angreb. Den er jeg med på, men lige pludselig er der en forvirret tøs som vil have jeg skynder mig ud på en kirkegård, og jeg kan ikke rigtig se nogen fornuftig måde at komme ud af dialogen på, og hun skal selvfølgelig også være med i min gruppe som allerede er fuld fordi jeg lige har taget hende slotstøsen med!
Jeg loader derfor min sidste save og sniger mig forbi hvor hun står, så hun ikke kan se mig og starte dialogen. Jeg skynder mig ud af kroen og rejser mod den første dames slot.
Men hov! Inden jeg når derhen er der tre bøller som angriber og der er en slagen mand på jorden. Han er forgiftet! Jeg skal skynde mig tilbage hvor jeg kom fra og ud til havnedistriktet. OK, han er ved at dø af gift, så det haster selvfølgelig også. Jeg skynder mig derfor tilbage og ud til havnedistriktet.
Men hov! En af mine følgesvende siger at han har et udestående i dette distrikt, og at jeg hellere må skynde mig hen til en person for at undgå, min følgesvends tilstedeværelse kommer i problemer.
Jeg troede udfordringen skulle være farlige monstre og ikke at undgå horder af NPCer som konstant afbryder mine quests med nye quests. Max stress. Overvejer at slå min følgesvend ihjel.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Deadlights.