Skyd gerne lige en stemme afsted her, hvis I er interesserede: /forum/spil/822/rushers-spilklub-er-der-interesse
Nu skal vi snakke om Hades
Jeg har kun hørt godt om Hades, men jeg er bare selv virkelig dårligt motiveret til at spille rogue-like spil.
Så er jeg nok mere til de turbaserede spil i denne genre, i stil med Darkest Dungeon.
Dette svar blev ændret 4 år siden af -dut-.
Nogen der kan sige hvad man får når man unlocker hjerte nr 2 ved de specifikke guder? Synes ikke jeg fik noget ved Achilleus?
#21: du skal unlocke flere hjerter før du får noget brugbart ud af det. Jeg farmer selv nectars på livet løs, for at få mere gods i forholdene til guderne, men der er et godt stykke vej op til de helt store belønninger.
Chrism skrev (#23):
#21: du skal unlocke flere hjerter før du får noget brugbart ud af det. Jeg farmer selv nectars på livet løs, for at få mere gods i forholdene til guderne, men der er et godt stykke vej op til de helt store belønninger.
Jeps kunne læsde mig frem til det kan give alt muligt forskelligt afhænig af hvem det er, companion, specielle quest, dialoger osv. er kun 2 hjerter med nogle få indtil videre. og har mit første møde med Farmand som gav mig klø 🙂
#23: Det tog mig også en del forsøg at aflure hans angreb, men når først det lykkes, føles det helt fantastisk ?