Jeg har besluttet at boykotte VM i dag og i morgen! Hvem er med mig?
Ps.: Spanien er lort. De har bolden 24/7 uden at gøre noget med den. ZzZzZzZz... Fint, at de er ude.
Jeg har besluttet at boykotte VM i dag og i morgen! Hvem er med mig?
Ps.: Spanien er lort. De har bolden 24/7 uden at gøre noget med den. ZzZzZzZz... Fint, at de er ude.
Essensen af 1st World Problems.
Han startede på bænken, det skriver TV2 mindst 5 "sportsnyheder" om.

#120 Det er vanvittigt. Han er ikke just en vårhare mere (sports-wise), så selvfølgelig er hans niveau ikke, hvad det har været. Big surprise.
Marokko som verdensmestre??
Jeg så lidt af slutningen af Frankrig og England. Sikke et højt niveau af fodbold. Det var fandme fart på og masser af præcision i begge hold spil.
Yup! Det var ganske underholdende, Ja måske ligefrem den bedste kvart'er.
https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-12-12-nye-detaljer-er-fremme-om-messis-raseri
The DUTCH...
Og til de unge Rushere:
https://www.dbutv.dk/video..osv
^
Søg på 1992 se-hele-straffesparkskonkurrencen-mod-holland
Dette svar blev ændret 3 år siden af StultusX2.
Holland er altid et class act til de her slutrunder.
AVS! Ballade i Frankrig efter kampen nu?
#129: Glem ikke Belgien.
Jeg tror, at der er stille og roligt i Casablanca... ?
Jeg glæder mig til en fed finale på søndag! Frankrig-England var et fedt top opgør. Mon nogen af holdene pakker sig?
Den rigtige finale vi får.
Tror Frankrig vinder, men håber Messi får den VM-titel.
Jeg hepper på Argentina, men det vil ikke overraske mig, hvis franskmændene snupper den.
Næstsidste kamp i dag. Håber I på en sidste omgang metal til Modric, eller krydser I fingre for et afrikansk eventyr?
#134: Jeg tror på Kroatien vinder, men at Marokko får en kasse ind, så 3-1 i ordinær tid er mit bud
Jeg tror på 2-0 til Frankrig, men jeg håber meget på Argentina!
Jeg håber også på Argentina, men tror desværre på Frankrig.
Og hvor er det da himmelråbende åndssvagt, at kampen sendes på 2 kanaler... Hvilken ser I det på?
Uff, Messi så nervøs ud. Men sikkert sparket ind!
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.