StultusX2 skrev (#378):
Så INGEN ser noget lige nu?
PrinsgeMæhlen kommer til at løbe om hjørner med hele den venstre side af Spanien, selvom jeg har svært ved at se hvem der går videre lige nu.
Den går i straffe og så kan alt ske.
StultusX2 skrev (#378):
Så INGEN ser noget lige nu?
PrinsgeMæhlen kommer til at løbe om hjørner med hele den venstre side af Spanien, selvom jeg har svært ved at se hvem der går videre lige nu.
Den går i straffe og så kan alt ske.
#375 Enig. Den slags adfærd ændrer sig ikke, hvis ikke der skrides ind.
Nå, så endte Italien i finalen. De har vist sig ikke at være usårlige. Jeg tror dog stadig, at de slår England, hvis England skulle komme så langt. Omvendt, så tror jeg, at vi slår Italien, hvis vi kommer så langt.:D
Der er fandme lang tid til klokken 21. Tid er selvfølgelig aldrig relativ.
Klokken 18 er det perfekte sweetspot for EM-kampe.
Nickell skrev (#383):
Der er fandme lang tid til klokken 21. Tid er selvfølgelig aldrig relativ.
Klokken 18 er det perfekte sweetspot for EM-kampe.
Enig. Og den må ikke gå i straffespark så jeg er smadret i morgen tidlig.
19.30 havde været mit sweet spot for en EM kamp
Nå. Opstillingen er kommet. Never change a winning team. De samme 11 starter inde.
det er vel egentlig meget godt
Tror i på det drenge eller lever i bare på en lyserød sky med en drenge drøm i maven?!?!?!?!
Noize skrev (#387):
Tror i på det drenge eller lever i bare på en lyserød sky med en drenge drøm i maven?!?!?!?!
Uanset hvad, så kan jeg slet ikke være i mig selv i øjeblikket. Det er alt for spændende
#386 Selvfølgelig tror jeg på det. Hvis vi toppræsterer i dag, så har vi gode chancer for at gå i finalen.
Puha, det bliver spændende!
Og de lorte englændere buher under dansk nationalsang. GUD jeg håber de englændere for en over nakken. DANMAAAAAAAAARK!!!!!!!!
"Og det var Danmark, det var Danmark, Olé Olé Olé!!!"
JAAAAAAAA!
Damn, vi nåede lige at opleve nogle minutters ekstase, men så gav vi dem alt for meget plads lige pludselig.
Men vi er stadig med, og englænderne kan rystes!
Pickford skal presses for hårdt når der er tilbagelægninger til ham
Vi skal lukke ned for Kane. Han er sindssyg med både pasninger og afslutninger og det kommer fra ham eller Sterling. Og så skal plickford bare presses!
Men jeg synes nu vi er meget godt med
Kunne Poulsen ikke bare lige få en friløber fra egen halvdel og Walker snubler på vej tilbage.. please?
England troede, at de var så sikre. Men vi er stadig med!
Hva' fa'en er det for noget Åge H bold de spiller? Slukker.
De falder fandme let, de englændere. Det er ikke meget gentlemen over dem. Derudover har de en masse små beskidte tricks fra Premier League. Men de er hurtige og velspillende.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.