Forside › Fora › Off-topic › Støj i bolig kompleks › Svar til: Støj i bolig kompleks

- 414 Indlæg
eneste løsning jeg har haft i sådanne situationer har været at flytte
hun “larmer” jo ikk, sådan “rigtigt”… ? det bare alm snak med grin osv ind over? (jeg antager. da du ikk nævner fx høj musik og råben og skrigen)
men du har jo kontakte hende og bedt hende være lidt mere stille…
samtidig er din senge jo placeret ret dumt. har du mulighed for at bruge et andet rum som soveværelse?
har du mulighed for at reducere støjen fra naboen på anden vis? (White noise i dit soveværelse, eller måske putte noget imellem væggen til naboen, og din seng – bogreoler, eller andet tykt og tungt)
klag til udlejeren/boligforeningen – Så får hun jo en skriftlig henvendelse
evt hør under/overboen om de kan høre hende.
Tænker ikk hun gør det for at genere dig, og det er sgu også nederen når 2 vidt skæve hverdage skal i karambolage med hinanden på den her måde. For du kan jo ikk lave en regel om at hun ikk må have besøg kl 23. Og det tænker jeg også at du ved.
jeg har selv været i sådanne situationer – endda nogen hvor jeg ikke kunne få kontakt med overboen, som det var i den her sag, hvor jeg kunne mærke deres musik, i mit gulv, på tilfældige dage på uge, både midt på dagen og om natten. eneste løsning jeg kunne komme på var at flytte. og det er jeg glad for jeg gjorde i dag.