Forside › Fora › Spil › VR › woooot’s VR Blog › Svar til: woooot’s VR Blog
- E-peen: 289
“Sony forsøger at genoplive interessen for VR-headsettet til PlayStation 5 ved at sænke prisen verden over. Det bringer PlayStation VR2 ned i 3.590 kroner”
Hvordan lander det prismæssigt i forhold til diverse PC headsets?
PSVR2 er floppet for Sony, som PSVR headset – det er en fin VR oplevelse, men stort set ingen tilgang af nye titler.
Dog har PSVR2 headsettet en rimelig succes med den nye Steam adapter, så du kan bruge headsettet til PC VR.
Jeg ved dog ikke hvor god den løsning er – der ryger jo altid lidt kvalitet når der er et signal mellem led.
Prismæssigt, så tror jeg den eromkring hvor META Quest 3 er – og jeg er ret sikker på at hele VR oplevelsen der er bedre end med PSVR2. Q3 virker jo også med PCVR, og er markedets førende VR, så det får flest updates og titler.
Pimax Crystal Light ligger også ca. i samme pris. Måske lidt over 7-800$
Men den er ren PC, og- Well Pimax skal man altid være skeptisk med, og klar til lidt tech+settings udfordringer og pilleri. Dog får Crystal Light meget mere ros, end Pimax har fået tidligere.
Der har lige været en stime nye rygter om Valve Index2 “Deckard” – som folk har datamined i flere år.
Valve har kun bekræftet de arbejder på noget – men nyeste leak siger 1200$ og forventet release i Q3-4 2025. Intet er bekræftet, men nok den løsning jeg går og venter på til mig selv.
Pt. ligner Quest 3 stadig det bedste VR køb i forhold til $.
Anden ny VR, ser vi nok først sidst på året. Der er meget stille pt.
pps – folk der køber Q3, skal være klar over at de 100% kommer til at købe ekstra udstyr. Original headstrap er skod, så bestil en bedre fra en 3. part leverandør Bobo eller ?? husker ikke lige.
Samme med ekstra batteri, og bedre oplader løsning.
- Dette svar blev ændret 8 måneder siden af wOOOOt.
- Dette svar blev ændret 8 måneder siden af wOOOOt.