knekker skrev (#25):
Her i dele af Jylland smager vandet fantastisk, specielt når man lige har ladet vandet løbe igennem husets rør inden man hælder op.
Men, det er stadig noget af en holdning at smide på bordet, at sige du kan smage forskel på vandboring til vandboring. Det tvivler jeg stærkt på du kan.
Ja, der er meget kalk i vandet i københavn. Men, jeg vil godt vædde med du ikke kan smage forskel på vand fra Jylland og vand fra københavn, uanset om det skal igennem nogle flere vandrør eller ej. Det er pedantisk at smide sådan en påstand.
knekker skrev (#25):
Din kommentar om at du ikke generelt ikke kan lide smagen af vand
Det har jeg aldrig sagt. Læs igen. Jeg hader DANSKVAND. Vand med brus er klamt, især hvis man smider citrus eller hyldeblomst i.
Jeg kan godt lide vand. Jeg drikker vand. Jeg drikker ikke dansk vand. Der er himmelvid forskel på de to ting
knekker skrev (#25):
akurat ligesom hende den fede trunte i videoen jeg linkede, som gagger når hun ser synet af en brokkoli. Det er svært at tage sådanne folk seriøs, når de forsøger at forsvare deres umodne valg.
Du hopper fra at jeg ikke kan lide dansk vand, til at jeg ikke kan lide grøntsager. HVor fik du den tanke fra? Du udledte helt selv, at fordi jeg ikke kan lide dansk vand, så kan jeg automatisk set heller ikke lide grøntsager. Det er noget af en formodning, og jeg håber virkelig ikke du er sådan over for evt afkom du måtte have eller få i en nær fremtid.
Og så vil jeg slet ikke gå ind i at du forsøger at mansplaine en voksen mand, hvordan rigtig mad er bedst for en, og at fastfood er slemt. Det er bare direkte afskyeligt at du forsøger at gå i den retning.
Kom så, kom med noget mere mansplaining eller ting du mener jeg skal vide.
Det der er så sjovt ved folk der ikke ved hvordan andre mennesker lever deres liv, er at de tror de har ret til at fordømme dem, rette på dem, fortælle dem hvordan deres liv skal leves, og hvordan DE tror, at JEG får det bedst.
Du, Knekker, aner BJÆLDE om hvordan mit liv er, hvordan jeg lever det, og hvordan jeg burde leve det. Jeg lever mit liv, PRÆCIST som jeg gerne vil, og at have en eller (Jeg bander ikke, men ville gerne) jyde til at forsøge at forklare mig hvordan jeg skal leve mit liv, det er bare sørgeligt.
Hvis du ikke er enig, move the fuck along. 🙂