Nå. Så er der sket sjove ting og sager,
Som med alle offentlige myndigheder, så rider de på ingen måde samme dag som de påtænker at ville købe en hest.
Der var besigtigelse af lejligheden i starten af Juli i år, og der er kommet afgørelse i dag.
Jeg vandt.
Som Nass var inde på, og som jeg også forventede, så går de kun 3 år tilbage. Dvs, udlejer skal betale tilbage til mig, hvad jeg har betalt for meget i husleje, 3 år tilbage, fra jeg har indgivet sagen i januar 2024. Nævnet var enige med mig, at der var flere ting. Først og fremmest var lejekontrakten udgyldig, fordi der er brugt en forkert formular. Samtidig er den prisstigning der er foretaget ulovligt, da den ikek har fulgt nettoprisindekset. De var samtidig enige med mig at huslejen skulel være de her godt 1600 kr om måneden, så det er den difference han skal betale retur til mig.
Nass spurgte også hvem der har kørt sagen for mig. Det er noget der Dansk Lejeret i Korsør, og jeg har været ovenud tilfredse med deres hjælp.
Nu er jeg bare glad for der endelig er kommet en afslutning, og jeg kan komme videre i livet. Lejligheden er blevet solgt da jeg flytter ud, så hvis jeg forstår det korrekt, er det ikke den udlejer jeg havde, der skal betale, men den nye ejer, men det vil jeg ikke blande mig i