Nu er Facebook nok næppe en god reference for niveauet af hånlige onde kommentearer. Der er jo mere af den slags der end noget andet sted, men ok.
ontopic:
AI er kommet for at blive. Det er et værktøj jeg også bla. bruger på arbejde(kodning). Det vil helt sikkert gør nogle mennesker arbejdsløse og det vil de selvsamme mennesker brokke sig over. Da Vaskemaskinen blev opfundet har der helt sikkert også siddet en million skingre vaskekoner og hylet op.
Jeg synes det er fedt at se hvad der bliver lavet. Det er lidt det vilde vesten med AI lige nu, men det er også det sejeste stadie. Man ser folk prøve alt muligt i alle mulige retninger, det skal de ikke svines for.
Personligt glæder jeg mig til at få RIGTIG AI i spil, det har jeg savnet siden 1980erne da jeg startede med at spille spil for første gang...
Dem der dog skal svines er dem der:
1: -Ikke længere kan formulere en forum post, men istedet laver een sætning som "Dette siger chatgpt:" -og så en copy-pasted wall of text.
2: -laver alt det deepfake lort osv. for at pushe politiske dagsordner og udføre diverse hybridangreb