"Når der nu er så mange idioter, så kan man jo lige så godt tjene lidt penge på dem." - Ejer af birdsarentreal.com
"Når der nu er så mange idioter, så kan man jo lige så godt tjene lidt penge på dem." - Ejer af birdsarentreal.com
Dette emne har 29 svar fra 12 deltagere, og blev senest opdateret for 5år siden af VampiricEye.
#19 Og på dem som vil tage pis på idioterne. Det er god bitness logic.
Dette svar blev ændret 5år siden af Festival_H.
#19 Og på dem som vil tage pis på idioterne. Det er god bitness logic.
Dette svar blev ændret 5år siden af Festival_H.
Jeg tjekkede lige, om arebirdsreal.com er ledigt, men nogen er kommet mig i forkøbet... ?
Jeg tjekkede lige, om arebirdsreal.com er ledigt, men nogen er kommet mig i forkøbet... ?
Findes der ikke også en "bevægelse" / tosse-forum, som mener/tror at skove ikke findes?
Findes der ikke også en "bevægelse" / tosse-forum, som mener/tror at skove ikke findes?
anden145 skrev (#24):
Sandsynligvis. Og en femmer på det stammer fra USA. Det er sjovt som alle de her "crackpot" teorier opstår derovre
anden145 skrev (#24):
Sandsynligvis. Og en femmer på det stammer fra USA. Det er sjovt som alle de her "crackpot" teorier opstår derovre
Kenkari skrev (#25):
'Murica First!
Kenkari skrev (#25):
'Murica First!
#22 fugleerfalske.dk, go, go, go!
#27 Haha, det var første skud fra hoften. Jeg havde ikke engang tjekket, om den var ledig.:)
#27 Haha, det var første skud fra hoften. Jeg havde ikke engang tjekket, om den var ledig.:)
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.