StultusX2 skrev (#12):
Øh? Så digital underholdning f.eks ET Spil kan IKKE have EN titel?
(Min #5'er er tydeligvis til #2. Ej #3)
#10 Enig, for meget ud i det åbne - SMUKT det er - Erta nje Metro©!
Jeg vil dog gerne trække min udtalelse delvist tilbage. Open world kunne godt fungere - måske endda rigtigt godt - i Metro-universet, HVIS den åbne verden bestod af...metroen og nogle af Moskvas ruiner på overfladen! Det ville være rigtigt sjovt med et spil, hvor man kunne rejse "frit" rundt mellem stationerne (selvfølgelig i det omfang, som en eventuel historie ville tillade undervejs) og hvor npc'er reelt set var til at tale med og kunne give missioner og hjælpe, etc. Alt det sædvanlige open world halløj, der hører sig til. Det kunne også være fedt at kunne være i stand til at sætte en lille lejr op for "natten" og måske endda at starte/bygge sin egen station. Og så selvfølgelig MASSER af loot (se til STALKER-spillene, host host..) og crafting. For min skyld også meget gerne et egentlig survival system, hvor man skal sørge for at have vand, mad og varme hele tiden, men det er en smagssag, det er jeg godt klar over.
I det hele taget er der en reel chance for, at GSC Game World overtager post-apokalyptisk survival, når STALKER 2 udkommer senere på året og hvis 4A Games gerne vil kunne følge med, skal de vitterligt overveje noget ala ovenstående.
4A Games, take notes!