3nickma skrev (#19):
#16 Spiller du på PS 4 eller PS 5? Synes ikke lige, at jeg har lagt mærke til det.
Måske det kan skyldes motion blur? Har læst nogen, der vist havde lidt samme oplevelse, hvor det hjalp for dem at slå det fra.
Jeg vil sige, at HZD var revolutionen, der introducerede hele den nye verden, mens HFW er evolutionen, der finpudser verdenen og gameplayet med en masse små forbedringer.
Personligt kan jeg rigtigt godt lide HZD, så er vild med at jeg nu kan bruge endnu mere tid i dette fantastiske univers.
Kan godt se, at det er mere af det samme, men alle spil kan jo heller ikke altid forny sig hele tiden.
Melee er blevet forbedret med nogle af de nye skills og combos, men rigtigt nok det virker underligt ikke at kunne blocke bare ét eller andet.
Personligt synes jeg der er mere fart over feltet i HFW, hvor jeg indtil videre godt kan lide at springe rundt inde i kampen, f.eks. med den nye warrior bow.
Igen smag og behag, men det er jo også muligt med en lidt mere rolig spillestil på afstand og med traps, selvom det er noget langsommere.
Mht. mounts sker der noget 🙂
Jeg spiller på 5'eren. Det er muligt, det er pga. motion blur, men den effekt er, efter min mening, helt afgørende i moderne spil og har været det i lang tid. Den vil jeg ikke slå fra. Så stort et problem er det heller ikke. Det er bare lidt mærkeligt
🙂
Det lyder godt, at der sker noget med mounts, fordi lige nu er det ærligt talt det eneste, der får mig til at spille videre /: kampene siger mig simpelthen så lidt. De har haft flere år til at lave et hav af fede animationer og finishing moves og der er bare.....det samme som før. Øv, altså. Jeg vil så gerne elske spillet, fordi selve verdenen er smadderflot og kæmpestor men der er bare for få, fede måder at tackle den på. Her efter ca. 15-20 timer er de eneste, nye gadgets den der pullcaster og svævedimsen (som også ses i diverse trailere, så det er ikke en spoiler, folkens!
😀 ). Dét, plus manglen på masser af fede finishing moves, en langt mere involverende kamp OG et lettere frustrerende klatresystem, gør, at jeg har svært ved at fastholde min interesse. Det er altså skideærgerligt, fordi historien er, efter min mening, indtil videre langt bedre end den første.