Syntes næsten altid open world spil har lidt af den slags bugs, de bliver dog oftest rettet rimelig hurtigt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Dette svar blev ændret 4 år siden af 3nickma.
Sådan. Tillykke med 100%:) Har selv nået 46% og mixer stadig ind med hovedmission og explore. Pt er jeg på lvl 26 i hoved historien, så ved ikke hvor langt jeg pt er.3nickma skrev (#52):
Yes! Så fiksede dagens patch 1.09 det endelig således, at jeg nu har 100 % game completion 🙂 #50 Jeg har heldigvis ikke selv oplevet dette på mit OLED TV, eller også ligger jeg bare ikke mærke til det. Guerilla har dog udstedt en ny update regarding visual issues, som kan være et læs værd for dig.
Forresten fandt ud af det larm min PS5 laver er coil whine som kommer ofte i Horizon. Har du slet ikke oplevet det?3nickma skrev (#52):
Yes! Så fiksede dagens patch 1.09 det endelig således, at jeg nu har 100 % game completion 🙂 #50 Jeg har heldigvis ikke selv oplevet dette på mit OLED TV, eller også ligger jeg bare ikke mærke til det. Guerilla har dog udstedt en ny update regarding visual issues, som kan være et læs værd for dig.
Er hellere ikke sikker.. men kan næsten kun være det. Spiller lige nu Dying light 2 og oplever nøjagtig samme problem... helt lydløs i spillet, men når jeg åbner maps, quest, collection osv, så kommer den coil whine lyd. Oplevede intet med Guardian of galaxy som er det eneste digitale jeg har spillet.3nickma skrev (#55):
NEW GAME+ #53 Beklager jeg ikke fik svaret dig, men nej det har jeg ikke lige lagt mærke til. Vil da tro, da coil whine er hørbart? Synes PS 5 har en anden lyd end PS 4 Pro, hvor PS 5 er langt mere støjsvag.
Så er det på onsdag den 19. april, at Aloy drager sydpå mod the Burning Shores (DLC)
Udvidelsen er PS 5 exclusive og koster kun 149 kr. Bemærk man skal have gennemført alle main quests før man kan spille udvidelsen!
Dette svar blev ændret 3 år siden af 3nickma.
Er selvfølgelig også klar dag 1:) har faktisk ikke spillet siden jeg gennemførte hoved missionen tilbage i februar/marts sidste år3nickma skrev (#57):
Så er det på onsdag den 19. april, at Aloy drager sydpå mod the Burning Shores (DLC) Udvidelsen er PS 5 exclusive og koster kun 149 kr. Bemærk man skal have gennemført alle main quests før man kan spille udvidelsen! https://youtu.be/Lbl2wfyAgxY
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.