Der er et smittet barn i mine ungers institution. Børnene er inddelt i 3 grupper, hvor mine er fordelt i 2 af dem. Smittetilfældet er i den gruppe, som ingen af dem er i. Så indtil videre ingen konsekvenser for os her i huset, men nu må vi se.
Der er et smittet barn i mine ungers institution. Børnene er inddelt i 3 grupper, hvor mine er fordelt i 2 af dem. Smittetilfældet er i den gruppe, som ingen af dem er i. Så indtil videre ingen konsekvenser for os her i huset, men nu må vi se.
#1077 Du/I HAR givet dem Influenza-Blæs, ikke?
#1077 Du/I HAR givet dem Influenza-Blæs, ikke?
#1078 Den ene er for ung til det. Den anden har ikke fået endnu, men det er noget, vi skal have fundet tid til, da vi tænker, at vi vil tage imod det tilbud.
#1078 Den ene er for ung til det. Den anden har ikke fået endnu, men det er noget, vi skal have fundet tid til, da vi tænker, at vi vil tage imod det tilbud.
Pressemøde kl. 14. Så skal julen aflyses.
Pressemøde kl. 14. Så skal julen aflyses.
#1081 - Lige som juleafslutningen på jobbet er overstået... perfekt timing
#1081 - Lige som juleafslutningen på jobbet er overstået... perfekt timing
Sig mig engang: Holder de nu pressemøde med deres ØNSKER?!
Hvad med at holde pressemødet når i HAR opbakning - Jesus Christ.
Sig mig engang: Holder de nu pressemøde med deres ØNSKER?!
Hvad med at holde pressemødet når i HAR opbakning - Jesus Christ.
#1082 Det er ikke første gang. De har før holdt pressemøder omkring deres intentioner, fordi de forventer, at det er en formsag at få det igennem.
#1082 Det er ikke første gang. De har før holdt pressemøder omkring deres intentioner, fordi de forventer, at det er en formsag at få det igennem.
#1082 sådan har det vidst været det meste af tiden.
#1082 sådan har det vidst været det meste af tiden.
Hmm, det gik lige op for mig, at der er overhængende fare for, at Louis CK's optræden i Royal Arena d. 22/3-22 ender med at blive rykket. Det vil i så fald være 3. gang...
Hmm, det gik lige op for mig, at der er overhængende fare for, at Louis CK's optræden i Royal Arena d. 22/3-22 ender med at blive rykket. Det vil i så fald være 3. gang...
Undskylder necro
Men Allan Randrup Thomsen* har anderledes(nu gammel) input
Den stakkels mand fik ikke den tredje og blev smittet..og så efterfølgende grafer?
https://www.berlingske.dk/samfund/ny-graf-tyder-paa-at-sundhedsstyrelsen-tog-fejl-jeg-sidder-med-et-lille
*hvis 2 stik OG smittet; er man NU IKKE helt på røven?
Og hvis smittet(første gang 25-03-2020) og smittet(anden gang 11-10-2021) og nu på jagt efter en med omikron(efter jul) om end ikke andet, så er Mit Ausweis jo stadig i GO 😮
PS. Og NEJ! Rushers! Jeg er 99% sikker på. Jeg ikke har slået mennesker ihjel - siden 2006 og det var ikke i DK!
Undskylder necro
Men Allan Randrup Thomsen* har anderledes(nu gammel) input
Den stakkels mand fik ikke den tredje og blev smittet..og så efterfølgende grafer?
https://www.berlingske.dk/samfund/ny-graf-tyder-paa-at-sundhedsstyrelsen-tog-fejl-jeg-sidder-med-et-lille
*hvis 2 stik OG smittet; er man NU IKKE helt på røven?
Og hvis smittet(første gang 25-03-2020) og smittet(anden gang 11-10-2021) og nu på jagt efter en med omikron(efter jul) om end ikke andet, så er Mit Ausweis jo stadig i GO 😮
PS. Og NEJ! Rushers! Jeg er 99% sikker på. Jeg ikke har slået mennesker ihjel - siden 2006 og det var ikke i DK!
Så det bedste er måske at få vaccinen og så skynde sig at få Covid? 🙂
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Så det bedste er måske at få vaccinen og så skynde sig at få Covid? 🙂
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
#1087 SÅ! #Deadlights. Det bedste er jo tydeligvis at få: Alfa..Beta...gamm&/"vaccine 1 - 2, Delta...3 BOOSTER stik førend Omikron - Den når de færreste. Hey Pfizer siger selv: 100 dage(+)
..jeg er bare glad for springet til Omikron - og IKKE til Omega. For så var jeg gået i Hardcore-'prepper Mode' 😮
Bonus info:
Den nu 100+ år gamle "spanske syge" kom IKKE fra Spanien.
FAKTA! Ikke sandt - eller to OLD njævs #Jacques?
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.
#1087 SÅ! #Deadlights. Det bedste er jo tydeligvis at få: Alfa..Beta...gamm&/"vaccine 1 - 2, Delta...3 BOOSTER stik førend Omikron - Den når de færreste. Hey Pfizer siger selv: 100 dage(+)
..jeg er bare glad for springet til Omikron - og IKKE til Omega. For så var jeg gået i Hardcore-'prepper Mode' 😮
Bonus info:
Den nu 100+ år gamle "spanske syge" kom IKKE fra Spanien.
FAKTA! Ikke sandt - eller to OLD njævs #Jacques?
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.
Jeg er så stolt af jer 415*
https://www.dr.dk/nyheder/indland/selvtest-er-udsolgt-flere-steder-isaer-i-loebet-af-weekenden-gik-det-helt-amok
I gør det for DK! Ja for hele planeten!
..og dog, der nu fremkommet nogle ældre, der skal tage sig lidt sammen! 🙁
https://www.dr.dk/nyheder/politik/minister-vil-have-endnu-flere-saarbare-aeldre-coronavaccineret-stor-skaevhed-mellem
..kan bare være nogle "dårlige" kommuner - hvad ved jeg.
*Altså = Tredje Booster ONLY! Selvfølgelig!
#WARvsOmikron=wecanwin = Tro kan flytte bjerge ♥ Og Husk på: 8% OLDgammel vira er i os alle 😀
Jeg er så stolt af jer 415*
https://www.dr.dk/nyheder/indland/selvtest-er-udsolgt-flere-steder-isaer-i-loebet-af-weekenden-gik-det-helt-amok
I gør det for DK! Ja for hele planeten!
..og dog, der nu fremkommet nogle ældre, der skal tage sig lidt sammen! 🙁
https://www.dr.dk/nyheder/politik/minister-vil-have-endnu-flere-saarbare-aeldre-coronavaccineret-stor-skaevhed-mellem
..kan bare være nogle "dårlige" kommuner - hvad ved jeg.
*Altså = Tredje Booster ONLY! Selvfølgelig!
#WARvsOmikron=wecanwin = Tro kan flytte bjerge ♥ Og Husk på: 8% OLDgammel vira er i os alle 😀
Min knægt på halvandet er blevet testet her til formiddag, så nu venter vi på svar. Det kan ende med at blive en noget anderledes jul i går.?
Min knægt på halvandet er blevet testet her til formiddag, så nu venter vi på svar. Det kan ende med at blive en noget anderledes jul i går.?
Jeg kommer til at "fejre" jul i min seng i år!
Perfekt timing Rona!
Jeg kommer til at "fejre" jul i min seng i år!
Perfekt timing Rona!
#1090 ..fordi hvis han er smittet - så nægter I at holde jul med ham...?
#1090 ..fordi hvis han er smittet - så nægter I at holde jul med ham...?
#1093 Det er som en god influenza, er på 4 dagen i sengen med hovedpine, feber og lidt hoste, i går forsvandt smagssansen fuldstændig.
#1093 Det er som en god influenza, er på 4 dagen i sengen med hovedpine, feber og lidt hoste, i går forsvandt smagssansen fuldstændig.
#1094: Er du testet eller bare rimeligt sikker?
Har du nogen i hjemmet, som kan hjælpe dig?
#1094: Er du testet eller bare rimeligt sikker?
Har du nogen i hjemmet, som kan hjælpe dig?
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.