#19 Men hvis ikke de må bære våben, hvordan skal de så forsvarer sig mod terrorister?
Det sjove er, at den største trussel mod USA er domestic terrorists...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
Dette svar blev ændret 4 år siden af -dut-.
https://www.losangelesblade.com/2022/05/25/texas-trans-girl-assaulted-over-gop-lies-about-uvalde-shooting/?amp=1Dette svar blev ændret 4 år siden af Emilsa.
To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them, to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy, to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again, and above all, to apply the same process to the process itself—that was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word—doublethink—involved the use of doublethink.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
#33 - Fantastisk er måske ikke det ord jeg ville bruge, men jeg vil bide mærke i at en stor del af inspirationen til vores moderne politiske systemer i westen kommer fra visse indfødte stamme conføderationer i Amerika. Især Haudenosaunee føderationen.
Og det er min que til at droppe den her helt fantastiske forelæsning som alle burde se om pre-historiske samfund
#33 - Fantastisk er måske ikke det ord jeg ville bruge (og nu er det godtnok Mexico, men jeg tvivler på det var alle der var på vej op af tempelpyramiden til offer alteret - der synes det var superduper), men jeg vil bide mærke i at en stor del af inspirationen til vores moderne politiske systemer i westen kommer fra visse indfødte stamme conføderationer i Amerika. Især Haudenosaunee føderationen.
Og det er min que til at droppe den her helt fantastiske forelæsning som alle burde se om pre-historiske samfund
Dette svar blev ændret 4 år siden af Emilsa.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Noize.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.