#1237 Måske satte de Kash Patel til stå for sikkerheden. 😀
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Han havde haglgevær og knive med .... Noget som jo også viser at det nærmest aldrig ville kunne være en reel trussel mod Trumpeten, selv hvis han havde trængt ind i det rum hvor de var.Deadlights skrev (#1244):
Det viser sig nu de ikke kan bekræfte, den hurtigt løbende mand overhovedet skød. Muligvis var de eneste skud fra Secret Service, og det skud der ramte en Secret Service agent kan have stammet fra en anden agent. Derudover befandt han sig slet ikke på samme sal som Trump 🙂
Pointen var at du skal ret tæt på - og det ville han aldrig nogen sinde komme. Du kan ikke skyde en på scenen fra den anden side af en stor balsal med et haglgevær - ikke noget som er livstruende som udgangspunkt i hvertfald.Emilsa skrev (#1246):
#1243 - Om et haglgevær er farligt eller ej kommer meget an på hvad man har stoppet i den. Min afdøde far havde, da jeg var barn, sådan nogle haglpatroner, der kun var et hagl i - og det hagl lignede mest af alt en musket kugle....
Efter at have oplevet lidt over 1 år med Trump, så vil jeg tro de fleste er klar til et skifte. Der findes forskellige vurderinger af chancerne for de forskellige, de fleste har haft nævnt Gavin Newsom som favorit, men så poppede der lige nogle op der havde Kamala på mellem 55-65% chance. Det lyder godt nok vildt hvis det var tilfældet.
Har lige for nyligt set et par clips hvor hun taler, og hold da fast jeg synes hun lyder som en der har problemer med at være sammenhængende, og have pondus i hvad hun siger. Hun lyder til tider som en tidligere misbruger. Jeg synes da jeg så noget fra valgkampen mod Trump i 2024, og der lød hun noget mere sammenhængende.
Newsom lyder bedre, men han når da i hvert fald hverken Clinton eller Obamas niveau. AOC er til tider bedre, men hun har godt nok mange gange været på dybt vand hvor hun kommer til at se dum ud. Det formåede hun da hun talte i Europa, og der har lige været tilsvarende da hun halvt forsøgte at forsvar Ilhan.
På den anden side som nogle af dem der potentielt bliver præsident kandidater fra den anden side må det vel være Rubio og Vance der er de oplagte. Begge er ok veltalende.
Altså .. Hvis Trump stiller op igen kan demokraterne jo opstille Obama? 😀Stormtrooper skrev (#1253):
Jeg håber for Guds skyld ikke, at Demokraterne lader Harris stille op igen. Hun bliver aldrig præsident. Det eneste realistiske bud, de har lige nu, er Newsom.
Dette svar blev ændret 2 måneder siden af -dut-.
Dette svar blev ændret 2 måneder siden af hqx.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.