De næste valgt hænger I en tynd tråd for Dems.
Højesteret har åbnet for, at der kan gerrymandes helt vildt. Så nu kommer de til at gå amok.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det gjorde han så ikke 🙁 Uhyggeligt så mange penge Trump kan skaffe ... Det kan kun være fordi hans donere tænker de får pengene igen mange gange med hans korrupte regime. https://edition.cnn.com/2026/05/19/politics/massie-gallrein-kentucky-georgia-primariesCancerman skrev (#1267):
Lad os håbe Thomas Massie vinder I dag I Kentucky.
Det vil være en kæmpe fuckfinger til Trump.
Kan være vi er så heldige, så han kradser af af raseri 🤞
(Ja ja. Jeg ved godt det ikke ubetinget er godt at han dør, men hold nu kæft hvor jeg glæder mig til at fejre at det dumme svin kradser af)
Det er vel ikke så underligt? Man kan jo godt hylde ham for hans kamp for sagen selvom han desværre tabte. USA er godt og grundigt fucked. Korruptionen er massiv og det bliver der ikke bare lige lavet om på uden, at guillotinen kommer på overarbejde.Snowball42 skrev (#1271):
Nu så jeg et clip med Thomas Massie efter han havde tabt, hvor han taler til en forsamling, som alle jubler, vinker med flag osv. Er det bare normen der ovre? Det må vel svare til at der står en flok og vinker med flag når vedkommende der ikke fik borgmester posten, så holder sin afskedstale.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.