Jeg maa indroemme det er en god hukkomelse. der er dog tale om min foerste kone (dansk or mor til min datter) hvor vi havde opdelte oekonomi. det var reelt set ikks aa opdelt der hvergagn jeg havde sparet op til noget ( udenlandks ferie f.eks) saa matte de blive brugt til hendes underskud paa hendes konto.
Jeg havde dog debatten op og vende paa DR mht den amerikanske kone og her har vi det helt samlet.
ACA handle om at levere billigt forsikring (taenkt abonnemnt) til flere folk vsd isaer folk der er arbejds loese samt folk der kun arbejde halvtids stilling or dermed uden forsikring igennem firmaet.
Prisen jeg naevnet er efter forsikringin allerede har betalt sin del af det. og det er endag i network. hvis du goer til et sted som ikke har en direkte aftale med din forsikring saa er det meget dyere.
men det giver jo frihed til helt selv at vaelge hvilken forsikrings plan man vil have... altsa af dem som dit firma har har lavet aftale med.
Jeg vil ikke have dem mit firma giver men gerne dem der tilbydes paa min kones arbejde. (de er billigt og der er skate fordelete)
min kone vil ikk have dem som hendes arbejder gives men dem som mit arbejde tilbyder ( fordi de dakker bedre)
Saa jo der er tilbyd helt omvendt and hvad vi skulle bruge optimalt